Udobnost i raskoš dominiraju i ovim trendseterom. Moćna konjica pretvara svaki kilometar u priču iz snova

„Mini“ je u Minhen dovezao slavnu gamu. Kraj aerodroma blistaju legende - „kantrimen kuper S“ i još čuveniji „džon kuper vorks“. Reporteri Kurira su na licu mesta.

mini-3.jpg
Kurir/ Radmila Jeremić 

Ljudi iz „Minija“ sumnjičavi su jer jednoj ženi daju veliku odgovornost u ruke. Za nas je spremna varijanta „S“. Uključujemo motor i strah nestaje. Sledi nam ruta iz snova, smer jug, zatim severna Austrija, pa sve do Italije... Pada nam na pamet - ovaj sunčani dan biće vrlo naporan, međutim, naš snagator je spreman i ne plaši se kilometara. Motor 2,0 ima na spisku 190 konjskih snaga. Ubrzanje do stotke je 9,8 sekundi, što se odlično prenosi na asfalt. Ubacujemo u „drajv“ i bajka počinje.

mini-5.jpg
Kurir/ Radmila Jeremić 

Udobnost i raskoš dominiraju i ovim trendseterom. Sedišta su prekrivena belom kožom i odlično dizajnirana, tako da je dugačak put samo velika prednost sa ovim „minijem“.

mini-6.jpg
Kurir/ Radmila Jeremić 

Navigacija nas vodi na čuveni autoban. „Mini“ brzo stiže do 120 km/h. U Nemačkoj može i mnogo brže, ali zbog velike gužve vozimo po srpskom brzinskom standardu. Najbolje nam tek sledi. Put nas vodi kroz idilične seoske krajolike Austrije, pa sve do Alpa. Staza postaje sve krivudavija i strmija, ali „kuper S“ efektno pegla krivine i rado se hvata ukoštac sa oštrim usponima. Uzbrdice za nas ne postoje, a kamione obilazimo kao od šale.

mini-4.jpg
Kurir/ Radmila Jeremić 

Upravljivost je vrhunska i naš „mini“ ispunjava sve želje. Nakon devet sati vožnje, sa usputnim zadržavanjima, stigli smo na naše odredište u Italiji. Iako nas žene bije glas da smo lošiji vozači i da ne podnosimo dug put, sa ovakvim automobilom zaboravili smo na vreme. Svaki kilometar pretvoren je u uživanje. Ovo je ženski auto snova.

„Džon kuper vorks“

Samo za najsmelije


Uspeh koji traje decenijama ne bi bio kompletan bez performansi najjačeg u gami, modela „džon kuper vorks“. Suština je u sledećem - najnovija evolucija nastupa sa 231 konjskom snagom. U pitanju je i više nego sposoban i konkurentan dvolitarski turbomotor, koji do 100 km/h stiže ispod sedam sekundi, uz maksimalnu brzinu od 235 km/h. Više od brzine na pravcu, oduševljava izuzetno preciznim upravljanjem, nestvarno direktnom promenom pravca koja se mora doživeti.

Radmila Jeremić