OPEL PROBUDIO ZVER: GSI munja oživela legendu!
Olakšana karoserija, turbo-motori, smanjeno trenje i osmostepena automatska transmisija učinili su da novi model bude brži na Nirburgringu od prošle „insignije OPC“
Oštrija, preciznija i efikasnija! Nova „opel insignija GSi“ je sportski sedan za one koji žele nešto drugačije.
Fina podešavanja u skladu s tradicijom „munje“ omogućila su kreiranje najefikasnije „insignije“ do sada. Potpuno novi nivo savremenog sportskog šarma ogleda se u superiornoj stabilnosti i kao žilet oštrom i preciznom upravljanju. Novi GSi je znatno brži na krugu staze Nirburgring u odnosu na snažnije OPC verzije „insignije“ prethodne generacije - zaključuje direktor odeljenja za performanse i moto-sport Folker Štricek, posle testiranja. Jedan od razloga je taj što je GSi za 160 kilograma lakši nego OPC 2,8 V6 turbo.
Snažan atleta
Baš kao i dobar atletičar, GSi kombinuje formu i snagu. Reč je o vozačkom autu za maksimum zabave na svakoj vrsti puta. Veoma dinamično podešeno oslanjanje i odličan „grip“ u kombinaciji s pogonom na sva četiri točka obezbeđuju jedinstveno vozačko iskustvo, ali i maksimum na polju sigurnosti.
Nova osmostepena automatska transmisija može da se koristi pomoću klackalica smeštenih iza obruča upravljača. S velikim hromiranim otvorima za dovod vazduha napred i spojlerom u zadnjem delu za poboljšanu stabilnost na zadnjoj osovini, novi GSi i vizuelno opravdava performanse.
Kraće opruge spuštaju model GSi za 10 milimetara, a specijalni sportski amortizeri redukuju pomeranje karoserije na minimum. Snažni dvolitarski turbo-motor oslobađa 191 kW (260 KS) i moćan obrtni moment od 400 Njutn-metara. Pored dvolitarskog benzinskog motora, GSi će se nuditi i sa snažnim novim dizel-motorom.
Mladen Radulović
NA ISTOM ZADATKU Vučić ih uċutkao rezultatima, pa potegli ljubitelje stranih para CRTU da vređa! Vlast nazvali ološem i udaraju najniže - NA PREDSEDNIKOVOG SINA