FRANKFURTSKI SALON AUTOMOBILA DONOSI MNOŠTVO NOVITETA: Benzin uzvraća udarac!
Zujanje iz auspuha umesto moćnog zvuka ljutih mašina biće sve prisutnije u budućnosti, ali gorivo još vodi glavnu reč
Iako se električna groznica širi, motori sa unutrašnjim sagorevanjem se ne daju i, utisak je, doživljavaju svoj vrhunac! Sve pršti od snage, impresivnih performansi, luksuza i dizajna koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
Osim toga, ovogodišnji salon automobila u Frankfurtu, jedan od najvažnijih u auto-industriji, definitivno potvrđuje nezaustavljiv trend - autonomnu vožnju. Predstavljamo vam neke od najznačajnijih premijera.
Mercedes-AMG Project One
Prvi „mercedes AMG“ hibridni hiperautomobil i duhovni naslednik CLK GTR (1997-1999), „project one“, najznačajnija je premijera u Frankfurtu. Performanse su slične Formuli 1, a pokreću ga tri elektromotora i 1,6 V6 turbobenzinac iz „Mercedesovog“ F1 bolida, koji ide i do 11.000 obrtaja u minutu! Ukupno ima više od 1.000 konja, a ubrzanje od 0 do 200 km/h je ispod šest sekundi!
Bentli kontinental GT
Jedan od najprestižnijih kupea za četvoro donosi novu dozu luksuza uz prepoznatljiv stil, koji je dodatno usavršen. Unutrašnjost je oaza kvalitetnih materijala i vrhunske završne obrade, a glavna novost je ekran info-zabavnog sistema od 12,3 inča. Pod haubom je moćni 6,0 biturbo W12 benzinac sa 626 KS i 897 Nm.
Audi R8 V10 RWS
Najmoćniji sportski model „Audija“ u novoj verziji izgubio je „kvatro“ pogon. To je olakšalo model za 50 kilograma, a snaga se prenosi samo na zadnje točkove. Atraktivni dvosed pokreće isti atmosferski 5,2 FSI V10 benzinac, koji oslobađa 540 konja i 540 Nm. Biće napravljeno samo 999 primeraka RWS serije.
Restilizovani „ford mustang“
Aktuelna generacija legendarnog „mustanga“ osvežena je za evropsko tržište. Između ostalog, nova su prednja LED svetla, branici i zadnja svetla, kao i maska hladnjaka. Pod haubom je dorađeni 5,0 V8 benzinac sa 450 KS. Dostupan je i 2,3 „ekobust“, koji ima 290 konja. Menjač je potpuno novi automatski sa deset brzina.
Sitroen C3 erkros
Najmanji „Sitroenov“ SUV podjednako je atraktivan kao i veći modeli! „C3 erkros“ krasi jedinstveni dizajn i mnoštvo „fanki“ detalja, poput podeljenih farova, unikatnih felni i dvobojne karoserije. Unutrašnjost je, takođe, priča za sebe, a gepek ima čak 410 do 1.289 litara. Oprema je vrhunska, uz brojne bezbednosne sisteme.
Seat leon kupra R
Španski „Seat“ predstavio je najjači i najbrži „leon“ do sada, „kupru R“. Sportski hečbek biće proizveden u 799 primeraka, ima pogon na prednje točkove i čak 310 konja izvučenih iz 2,0 TSI benzinca. Zanimljivo je to da je tolika snaga dostupna samo s manuelnim menjačem, dok verzija sa DSG prenosom može računati na 300 KS.
Opel Grandland X
Nemački „Opel“ sada je deo PSA grupacije, a SUV trend se nastavlja. „Grendland X“ urađen je na bazi „pežoa 3008“ i krasi ga dopadljiv sportsko-elegantni stil. Komfor u kabini je optimalan, a prtljažnik se „širi“ i do 1.652 litra. Zasad su u ponudi 1,2 turbobenzinac sa 130 konja i 230 Nm i dizelaš od 1,6 litara (120 KS i 300 Nm).
Kurir / Aleksandar Bečić
Foto: Promo
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore