„Razjareni bik“ napada sve terene snažnim benzincem s pogonom 4 x 4, uz stil supersportskog automobila

Konkurencija se hvata za glavu i pita se - da li je moralo baš tako? Odgovor iz Italije je vrlo kratak i jasan - jeste, jer to je „Lamborgini“!

lamborgini-urus-2.jpg
Promo 


Novi serijski SUV iz Sant‘Agate Bolonjeze konačno je stigao. S ponosom nosi logo s bikom i osmehuje se kupcima podsećajući ih na zadovoljstvo koje je svojevremeno pružao moćni „lamborgini LM002“, nazvan „rambo lambo“! Sada moć, međutim, dobija sasvim drugu dimenziju. Ona se pre svega ogleda u tome da su Italijani napravili savršen spoj vrhunskog sportskog automobila i terenskog vozila s pogonom na svim točkovima. Time su pretekli večitog rivala „Ferari“, čiji je sličan terenac u fazi razvoja.

lamborgini-urus-3.jpg
Promo 


Atraktivni SUV pokreće V8 bi-turbo benzinac od četiri litre, sa 650 KS. Motor je uparen sa osmostepenim automatskim ZF menjačem, a prvi put u istoriji „Lamborginija“ sada poseduje i konvertor obrtnog momenta. Model je, naravno, serijski opremljen 4 x 4 pogonom, pa ubrzanje iz mesta do „stotke“ uz upotrebu „lanč kontrol“ funkcije iznosi 3,59 sekundi, dok je maksimalna brzina 300 km/h. Zanimljivo je da je „urus“ urađen na istoj platformi kao i bratski modeli „bentli bentajga“, „audi Q7“ i „porše kajen“. Performanse su jake jer je masa čak 2.154 kilograma.

32-copy.jpg
Promo 

Foto: Promo