Sve što su vozači zahtevali, stiglo je u novom modelu. Opasan dizajn i pojačane performanse osvajaju na prvi stisak gasa

„Insignija“ konačno preti iz retrovizora. To je ta njuška, to je taj „kiler luk“ (pogled ubice), koji je dosad bio rezervisan za plavo-beli propeler. Tu su i ksenoni, pa je naša „munja“ autoritet među drčnim beogradskim vozačima.

opel-insignia-4.jpg
Foto: Opel


Druga generacija „Opelove“ limuzine je na testu Kurira. Imamo vrhunski agregat 2,0 dizel, koji stotku hvata munjevito, za samo 8,7 sekundi. Ne štedimo gas, a potrošnja je ispod sedam gradskih litara. Vozač sedi 30 mm niže, što samo pojačava sportski karakter. „Insignija 2“ je stabilna i agilna u gradu, a pravo uživanje sledi na auto-putu, gde smo osetili koliko je gladna kilometara.

opel-insignia-5.jpg
Foto: Opel


Sve brojke idu u prilog novom modelu. Duži je za 5,5 cm (dugačak čak 4,9 m), međuosovinsko rastojanje veće je za 9,2 cm, a uz sve to auto je lakši u proseku za 175 kg. Sedi se „bahato“ u oba reda sedišta, a pozadi je čak sedam centimetara više. Vozač ima idealnu poziciju, sve tastere nalazi instinktom. Preglednost je takođe dobra, a u modelu s testa u retrovizorima su lampice koje se pale kad je vozilo u mrtvom uglu. Za zamerku je dizajn instrument table. Iako je sada digitalna i mnogo lepša, trebalo je da stilisti budu hrabriji i inventivniji.

untitled1.jpg
Foto: Opel


Ipak, osećaj za volanom je moćan, a svaki ulazak u „insigniju“ donosi osmeh na lice. Osim toga, vozaču asistira radar koji može i sam da koči, tu je hedap displej koji se projektuje „ispred“ šoferke, izbor čvrstine vešanja, mekanog i sportskog, prilagodljivi farovi i još mnogo toga. Osnovni model košta 22.100 evra, što je prava mera za munjeviti skok druge generacije.

opel-insignia-8.jpg
Foto: Opel

Kurir / Mladen Radulović, Foto: Opel