VOZILI SMO: Sitroen C3 erkros naslednik čuvenog pikasa!
Umesto čuvenog „pikasa“, sada stiže laki SUV. Novi urbani terenac treba da se snađe i na asfaltu, ali i na mekim i nepostojanim putevima
Mini-SUV ima maksimalan zadatak! „Sitroen C3 erkros“ treba da nasledi ikonu, čuveni „pikaso“, koji je godinama osvajao titule za najprestižniji automobil na svetu! Naime, klasa monovolumena nestaje pred lakim i teškim terencima, pa urbani SUV „erkros“ stiže u pravom momentu.
Spisak aduta
Maleni „francuz“ ima dobre adute. To su povišeni klirens, podignut vozač, prednji i zadnji spojler, ogromna mogućnost personalizacije, 90 kombinacija spolja i pet potpuno različitih unutrašnjih uređenja! Mnogo važnije je to što je praktičan, snažan, zanimljiv i štedljiv. Novi „C3 erkros“ je idealna mera za urbane sredine.
Iako je dugačak skromnih 415 cm, može da poveze pet odraslih putnika i dovoljno tereta u prtljažniku od čak 520 litara! To je postignuto trikom sa podizanjem karoserije, dok ostaje lak za gradsko parkiranje.
Za razliku od bratskog C3, nema bočna ojačanja (airbump), ali ima odbojnike i napred i pozadi, kao i imitaciju venecijanera na C stubu. Spolja je robustan, a na visoko podignutoj haubi odlično su se uklopila trodelna svetla u obliku dijamanata.
Enterijer je originalan, a dominiraju tkanine umesto plastike. Ipak, nespretno su odrađene pregrade, pa ćete imati muke da smestite mobilni telefon, iako postoji opcija za induktivno punjenje telefona.
Tu je još jedan prefinjen sistem. Naime, na raspolaganju nam je „Grip kontrol“ sa pet modova (sneg, pesak, svi tereni, ESP of i automatski izbor). Sve to pokreće odlični 1,6 HDI dizelaš, koji je u modelu sa testa „navijen“ na 100 KS. Sem kultivisanog rada i odlične zvučne izolacije, već od malih obrtaja ima moć i snažno gura napred. S druge strane, uz duboku nogu na gasu trošio nam je samo šest litara u gradu. Za pohvalu je i stabilnost, pa sa „erkrosem“ slobodno možete i brže kroz krivine.
Kuca na velika vrata
Sve u svemu, novi „sitroen“ ulazi na velika vrata u novi segment i pravi je naslednik „pikasa“. Cena od 14.900 evra je odlična mera za univerzalne postavljene zadatke!
Motor: 1.560 cm3
Snaga: 100 KS pri
Obrtni moment: 254 Nm pri 1.750 o/min.
Menjač: ručni petostepeni
Ubrzanje 0-100 km/h: 11,5 sekundi
Maksimalna brzina: 175 km/h
Dimenzije: 4.154 x 1.637 x 1.756 mm
Međuos. razmak: 2.62 m
Prtljažnik: 410/520 - 1.289 l
Masa: 1.203 kg
Rezervoar: 45 l
Osnovni model: 14.490
Mladen Radulović - Foto: Kurir
PREDSEDNIK VUČIĆ SA PREDSEDNICOM SAVETA ZA DUALNO OBRAZOVANJA ŠVAJCARSKE: Ključna uloga u smanjenju stope nezaposlenosti