Očistite izduv: Opasnost za vitalne delove sistema nadpunjenja

Besplatno saznajte Posledice prljavih prećišćavača mogu biti veoma skupe pri popravci vitalnih delova vozila. Zato dobro proverite u kakvom je stanju vaš filter na izduvnoj grani.

DPF, ili FAP filteri postali su noćna mora za stotine hiljada vlasnika automobila u Srbiji. Gradska vožnja i loše gorivo imaju posledicu da se filter zaguši mnogo pre roka. Nepravilan rad DPF-a može izazvali veoma loše posledice po motor, počev od lošeg rada i gubitka snage, ali i oštećenja turbine motora!
Čist filter je preduslov normalnog i zdravog rada motora, ali posebno je važno to da obezbeđuje nesmetano funkcionisanje turbine, i može da spreči zagušenje sistema nadpunjenja i paprene troškove remonta...

Iako se dešava da vozači na svoju ruku skidaju filtere, to nije najsrećnije rešenje jer posle uklanjanja DPF-a gubite svaku Evro normu izduvnih gasova. Posledica je ta da se automobil tretira na tehničkom pregledu kao vozilo proizvedeno 1992. godine. Sem toga, auto bez DPF filtera ima manju tržišnu vrednost, naročito posle najave da se očekuje uvođenje merenja izduvnih gasova na redovnom pregledu. Uskoro se u Srbiji očekuje uvođenje zakona koji obavezuje vlasnike sa Evro 3,4 i 5 normama koji moraju da imaju DPF filter, ili katalizator.

shutterstock-746827165.jpg
Shutterstock 

Sem toga, upravljanje vozilom bez DPF filtera zabranjeno je u Evropskoj uniji, tako da svojim vozilom ne bi mogli da idete u inostranstvo.
Tu je još jedan ozbiljan problem - rizikujete kvar na turbini! Naime, kada se filter nalazi odmah iza turbine, a ukloni se, gubi se potpritisak i može se dogoditi da turbina pregori! Konsekvencama tu nije kraj jer se povećava potrošnja ako skinete DPF. Pri većoj brzini i obrtajima, uklonjeni su senzori koj kontrolišu izduv, što dovodi do nepravilnog ubrizgavanja veće količine goriva.
Podsetimo, DPF (Diesel Particulate Filter) je obavezan u automobilima od 2009. godine. Namenjen je agregatima u cilju ispunjenja Evro 5 standarda. Čak do 80 odsto smanjuje emisiju štetnih gasova koji se prave procesom sagorevanja dizela.


Zbog lošeg kvaliteta goriva u Srbiji, i veće količine sumpora, problemi DPF filterima su učestali. Takođe, gradska vožnja je veoma loša za filtere, jer motor sporo postiže radnu temperaturu i ne sagoreva sve nečistoće. Sistem regeneracije se pokreće u vožnji, međutim stajanje u mestu prekida taj proces, što dovodi do taloženje prljavih čestica.

kiler-1.jpg
Promo 

ZAKAŽITE BESPLATAN PREGLED I PROVERITE FILTER

"Kiler auto" je obezbedio besplatan pregled DPF filtera za sve vozače, a pregledi se mogu zakazati na telefon 0112100964, za fizička lica. Za saradnju sa privrednim društvima, odnosno pravnim licima kontakt telefon je 0605900150. Sem toga, besplatno preuzima vaš filter u krugu od 20 kilometara, i očišćeni filter vraća na adresu klijenta. Ukoliko je klijent udaljen više od 20 kilometara, "Kiler auto centar" snosi troškove kurirske službe za preuzimanje filtera i vraćanje klijentu.
Međutim, sada po prvi put u Srbiji vozači imaju priliku da, metodom i aparaturom poslednjih standarda, potpuno očiste DPF/FAP filtere! Centar "Kiler auto" iz Zemuna svoj pogon je opremio najsavremenijom svetskom mašinom za čišćenje DPF/FAP filtera, čime se svrstao u jedan od najopremljenijih automobilskih servisa u regionu, a ovom prilikom je obezbedio i besplatan pregled DPF filtera za sve vozače.


kiler2.jpg
Promo 

Čisti sve filtere

Mašina koju poseduje "Kiler auto" čisti sve vrste DPF/FAP filtera, koji se ugrađuju u automobile, autobuse, kamione, kao i katalizatore velikih kamiona (SCR). Nova mašina za čišćenje osigurava oporavak filtera do prvobitne efikasnosti i bolja je u poređenju sa najčešćim metodama čišćenja na tržištu. Potrebno je samo 60 minuta da se potpuno regeneriše filter za putnička vozila, odnosno 120 minuta za teretna.


KAKO SE ČISTI FILTER

- Vizuelna inspekcija i snimanje unutrašnjosti filtera
- Test zaprljanosti sa štampom rezutata
- Čišnjenje DPF-a
- Sušenje
- Test čistoće filtera sa štampom rezultata
- Pakovanje i otprema