Test: Reno megan GT - gušt za domaćina
I čovek-domaćin ima dušu!
Ali, on je sad porodičan tip koji vozi karavan kako bi spakovao dečja kolica, igračke i ostalo. Od uživanja u automobilima nema ništa. Voli brzinu i rado je se seća...
Međutim, sad je tu „reno megan gran tur“! Opasan karavan, najkraće rečeno. Odličan dizajn, pojačan atraktivnim zadnjim svetlima, značajno dobija agresivnost zbog zatamnjenih zadnjih stakala. Gotovo da niko neće trubiti u saobraćaju, čak i ako ga slučajno „isečete“.
Situacija u kabini je već viđena. Stilizovan centralni greben, materijali uglavnom veoma dobri, s nekoliko manjih površina od jeftine plastike. Jedina greška je to što instrument-tabla nije u koloru, kao na klasičnom „meganu“, već više liči na „klio“. Volan masivan, položaj vozača bez zamerki...
Ali, to nije ništa dok se ne uključi motor! Čak 160 dizel „konja“, i to veoma raspoloženih za akciju. Pun gas, i eto ostalih u retrovizoru. Briljantan agregat ima čak 380 Njutn-metara momenta. Snaga je ogromna, elastičnost odlična. Od nule do stotke za samo 8,8 sekundi. Jedina mana je to što je ručica menjača nespretno postavljena više napred, pa se čini da neprestano moramo da je dohvatamo.
„Megan GT“ je samo još jedna potvrda da „Reno“ godinama pravi odlične automobile!
RENO MEGAN GT DCi
Motor: 1.995 cm3
Snaga: 160 KS
Moment: 380 Nm pri 2.000 o/min
Masa: 1.430 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 8,8 s
Maks. brzina: 215 km/h
Menjač: Manuelni 6 brzina
Dužina / širina / visina:4.567 / 1.804 / 1507 mm
Međuos. razmak: 2.703 mm
Prtljažnik: 524 l
Potrošnja na testu (grad): 7,1 l
Osnovni model: 13.590 evra
Testirani model: oko 24.190 evra
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega