Automobilska industrija osetila je posledice novonastale krize izazvane globalnom pandemijom koronavirusa, koja je neosporno uticala na prodajni ritam vodećih automobilskih kompanija. Poteškoće sa kojima se susreću ključna evropska tržišta zasigurno su se odrazile i na stanje ovog sektora u Srbiji.

Na osnovu satističkih podataka, primećen je značajan porast u potražnji i kupovini polovnih automobila, kako na globalnom, tako i na domaćem tržištu.

„Činjenično stanje je da je pandemija izazvana virusom korona uticala na promenu navika potrošača. Što se tiče Autoland-a, možemo da potvrdimo podatke o skoku prodaje polovnih automobila. Naša kompanija se trudi da izađe u susret potrošačima velikim izborom vozila po najpovoljnijim cenama, posebno u situaciji u kojoj se našao ceo svet“, istakla jeTeodora Pećanac iz Autoland-a.

Usled globalne krize, kupovna moć prosečnog potrošača znatno je opala, te podatak o povećanju prodaje polovnih vozila nije iznenađujući. Ovakav trend očekuje se i u narednom periodu.