Opel nastavlja sa razvojem poslovne strategije kroz novi model

RISELSHAJM - Izborom kompanije koja će biti novi uvoznik za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo I Albaniju, Opel nastavlja sa razvojem svoje poslovne strategije na odabranim tržištima Evrope.

Sa ciljem da očuva I unapredi održivi rast u regionu, proizvođač automobila je doneo odluku da u navedenim zemljama poslovanje vodi priznata I uspešna kompanija Euroimpex, kao nezavisni lokalni uvoznik i partner. Osnovan 1990. godine kao mala kompanija sa tri zaposlena , EUROIMPEX je uspeo da ostvari impozantan rast u poslednjih trideset godina, pre svega kao uvoznik Peugeot vozila , brenda iz PSA grupe kojoj i Opel pripada. Ugovor je potpisan.

bez-psa-lotipa-1.jpg
Foto: Peugeot

Nakon zaključivanja planirane transakcije, EUROIMPEX će postati ekskluzivni uvoznik za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo I Albaniju preuzimanjem kompletnog poslovanja. Svi koji su zaposleni u Opelovom predstavništvu će biti preuzeti od strane novog uvoznika u skladu sa važećim zakonima, najkasnije do dana kada transkacija bude zaključena.

Kompletna transakcija I pokretanje novog poslovnog modela će biti aktivirani nakon zvaničnog odobrenja nadležnih institucija za zaštitu konkurencije.

“Ova odluka još jednom pokazuje da su ciljevi PACE! strateškog plana naši vodeći principi. Novi organizacioni model će naše poslovanje učiniti još agilnijim I efikasnijm, a samim tim ikonkurentnijim. “, izjavio je Xavier Duchemin, Opel/Vauxhall izvršni direktor za prodaju, postprodaju I marketing.

bez-psa-lotipa-2.jpg
Foto: Peugeot

“Duboko smo uvereni da će naš brend u budućnosti još uspešnije poslovati u Srbiji, Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori, Kosovu I Albaniji”. Saradnju sa Peugeotom kompanija EUROIMPEX je počela 1992. godine, a zvanični uvoznik za Makedoniju je postala 1994. godine. EUROIMPEX je uvoznik Peugeot vozila za teritoriju Srbije, Severne Makedonije, Crne Gore, Kosova i Albanije u poslednjih pet godina.

Od početka saradnje prodato je preko 20.000 Peugeot vozila. Na navedenom delu Balkana, tokom 2019. godine Opel je prodao oko 2.500 vozila i u godinama koje dolaze, za cilj ima održivi rast I profitabilno poslovanje.

(Kurir.rs)