Nova, druga po redu, verzija GR Supre raspolaže sa snažnim dvolitarskim turbo motorom koji nudi 190 kW (258 KS) i 400 Nm, u veoma širokom opsegu obrtaja

SUBOTIŠTE - Aktuelna pandemija promenila je puno toga, a u svetu auto-industrije to se posebno odrazilo na planove za lansiranje noviteta. Odloženi su sajmovi i brojne promocije, a ta prinudna pauza u Srbiji je prekinuta predstavljanjem dva izuzetna automobila – perjanicama Toyotine sportske i lifestyle ponude – najnovijim verzijama modela GR Supra i C-HR.

GR Supra stigla je na tržište prošle godine, s trolitarskim rednim motorom maksimalne snage 340 “konja”. Peta generacija ujedno je i prvi globalni model Toyota Gazoo Racinga, koji se kao sportsko odeljenje japanskog proizvođača istakao brojnim pobedama i titulama u najzahtevnijim disciplinama auto-sporta. Novitet za ovu godinu je verzija 2.0, od koje se pre svega očekivalo da GR Supru pristupačnijom cenom približi kupcima sportskih kupea tradicionalne koncepcije motor napred – pogon nazad. Iznenađenje je utoliko veće, jer uprkos manjoj snazi GR Supra nudi tek neznatno slabije performance i užitak u vožnji od godinu dana starije i jače verzije.

hdrhdrzghdhzgdfhdrhd.jpg
Kurir 

Ono što najviše impresionira kod GR Supre 2.0 jeste idealan balans vozila koji je identičan postignutom kod verzije 3.0. Uprkos manjoj masi od bezmalo 100 kg, koja je i jedan od razloga što se nije previše izgubilo na performansama, raspored opterećenja na osovinama ostao je idealnih 50:50. Kada se na to doda i zlatni odnos između međuosovinskog rastojanja i traga točkova (1,55), jasno je da je i GR Supra 2.0 vrhunski sportski kupe koji može da ponudi puno toga u vožnji.

03:20
TOJOTA SUPRA U SRBIJI! Dvosed za vreli asfalt sa 260 konjskih snaga! Izvor: Kurir

Dvolitarski turbo motor, uparen s osmostepenim sportskim automatikom, nudi 258 “konja” i maksimalni obrtni moment od 400 Nm, koji je dostupan u veoma širokom rasponu od 1550 do 4400 obrtaja u minutu. Maksimalna brzina je, kao i kod verzije 3.0, elektronski ograničena na 250 km/h, a ubrzanja su i dalje veoma eksplozivna – iz stranja mirovanja do 100 km/h GR Supra 2.0 stiže za samo 5,2 s!

Na srpskom tržištu dostupne su dve veoma bogato opremljene verzije Icon i Sport. GR Supra 2.0 Icon košta 58.400 EUR, dok je cena za varijantu Sport, s adaptivnim sistemom oslanjanja, aktivnim diferencijalom i kočnicama većeg kapaciteta, 60.900 EUR.

supra.jpg
Kurir 

Novi C-HR 2.0 Hybrid nudi bolje performanse i više stila

Nakon više od 400.000 prodatih primeraka, C-HR je osvežen, a promene su najuočljivije kod svetlosnih grupa s najnovijom LED tehnologijom. Promene na prednjem delu podrazumevaju i novu, višu poziciju maglenki, dok stop lampe u zadnjem delu spaja crna lajsna visokog sjaja. Enterijer je uz blagi retuš dobio i novi multimedijalni uređaj. Najveća promena ipak stiže kod pogona. C-HR je dobio novu dvolitarsku hibridnu verziju, koja nudi znatno unapređene performanse.

TOJOTA SUPRA STIGLA U SRBIJU! Sprinter grabi stotku za 5,2 sekunde, uz savršeni balans! Autor: Kurir

Verzija 2.0 Hybrid Dynamic Force raspolaže s kombinovanom snagom od 184 “konja”, što omogućava ubrzanje do “stotke” za samo 8,2 sekunde. Moćnije vozne karakteritike, u skladu s liderskom pozicijom u klasi na polju ekologije, prati veoma niska potrošnja goriva i štetna emisija. Toyotin krosover prosečno troši 4,0-4,3 litra na 100 km pređenog puta, dok je u gradskim uslovima tu distancu moguće preći sa samo 3,7-3,9 l. Emisija CO2 je samo 92 grama (NEDC), što znači da se uz ovaj automobil može podneti zahtev za aktuelne hibridne subvencije.

Lansiranje osveženog C-HR-a obeleženo je limitiranom serijom 2.0 Launch Edition koja dolazi s jedinstvenom narandžastom bojom u kombinaciji s crnim krovom, mat crnim naplacima od lake legure i ekskluzivnom opremom, poput JBL audio sistema sa devet zvučnika i sistema za jednostavno, samostalno parkiranje s prednjim i zadnjim senzorima (S-IPA). TSS sistem aktivne sigurnosti je, kao i kod svih novih Toyota, standardni deo opreme.

(Kurir.rs / Toyota Srbija)