Automobil koji često viđamo na ulicama Beograda deluje smešno, ali može mnogo, poručuju ljudi koji su ga dovezli u Srbiju. Zove se LMI M1, to je dvosed, ali putnik ne sedi pored vozača već mu gleda u leđa.

Pokreće ga snažna, olovna-gel baterija (72V / 58 Ah), s kojom ima domet od 60 do 80 kilometara, što je za većinu korisnika dovoljno za jednodnevne potrebe u gradu. Puni se na utikač za oko šest do osam sati.

jeftin-auto1.jpg
Kurir 

Dugačak je 2.300 mm i širok 960 milimetara, a proizvođač tvrdi da se svi u kolima voze komotno. Zadnje sedište široko je 65 cm, a ostaje i prostora za odlaganje tereta.

Ugrađeni grejač zagreva unutrašnjost zimi, dok vazdušno hlađenje osvežava unutrašnjost leti. Fabrika navodi da je LMI vrlo lak za vožnju, jeftin za održavanje i sofisticiran u pogledu opreme. Dodaju da za vožnju nije potrebna B kategorija, već AM dozvola za mikroautomobile.

jeftin-auto4.jpg
Kurir 

Tehnička oprema podrazumeva kameru za vožnju unazad, podesiva sedišta, LED osvetljenje, audio-uređaj i drugo. Može da se kupi i u Srbiji, a cena je ispod 6.000 evra.

Proizvođač navodi da je siguran električni automobil. Opremljen je indikatorima, disk kočnicama i efikasnim osvetljenjem. LMI se isporučuje sa sertifikatom COC za Evropu. To znači da je u potpunosti odobren za drumski saobraćaj kao električni automobil i da osiguravajuće društvo izdaje registarske tablice.

Mladen Radulović