TOJOTA JARIS KROS AUTOMOBIL GODINE U SRBIJI: Asocijacija automobilskih novinara dodelila nagrade za 2022. godinu!
Električni automobil godine u Srbiji je „folksvagen ID.4“. Titula „PR godine u Srbiji “ pripala Aleksandru Andriću (Toyota Srbija)
Asocijacija automobilskih novinara (AAN), u tradicionalnom izboru za Automobil godine u Srbiji, posle višemesečnih testiranja i ocenjivanja automobila koji su prisutni na tržištu Srbije od početka 2021. godine, saopštila je rezultate za 2022. godinu.
Automobil godine u Srbiji 2022. je „tojota jaris kros“. „Tojota jaris kros“ je potpuno novi automobil. Krosover koji je kreiran u Evropi, po ukusu evropskog kupca, je snažan odgovor „Toyote“ u najbrže rastućem tržišnom automobilskom segmentu – B SUV segmentu, za koji vlada ogromno interesovanje.
„Tojota jaris kros“
Savremen dizajn, dve pogonske varijante -benzinski motor od 1,5 litara radne zapremine sa tri cilindra i 125 KS i hibridni pogon koji u sinergiji isporučuje 116 KS, su naišli na izuzetan odgovor kupaca, ne samo na srpskom tržištu. „Jaris kros“ je i jedini krosover B segmenta koji ima i opciju pogona na sva četiri točka.Izuzetno dobro kreirana unutrašnjost sa zavidnim prtljažnim prostorom (prosečna zapremina prtljažnog prostora u C segmentu je 367 litara a „kros“ ima zapreminu od 397 litara) , veliki broj savremenih sistema asistencije vozaču, i u takozvanoj, baznoj varijanti, odlično izbalansirani paketi opreme, visok nivo bezbednosti vozila, dostupnost na našem tržištu, povoljni uslovi kupovine i održavanja vozila su u najvećoj meri doprineli da „toyota yaris cross“ ponese laskavu titulu „Automobil godine u Srbiji 2022“.
Vrhunska oprema, olakšano punjenje i u kućnim uslovima, funkcionalnost, visok nivo bezbednosti, dostupnost na tržištu, dobri uslovi kupovine i održavanja vozila, su doprineli da „volkswagen ID.4“ sa pravom bude ovenčan titulom „Električni automobil godine u Srbiji 2022.“-
Tradicionalno, Asocijacija automobilskih novinara (AAN) proglašava i PR-a godine u Srbiji ceneći odnos prema predstavnicima javne reči, broj objavljenih PR tekstova i informacija u medijima (i to ne samo članica AAN), omogućavanje specijalizovanim novinarima da se što bolje upoznaju sa novim modelima, tehnologijama, ali i sa radom kompanije, kako u Srbiji i regionu, tako i na tržištima Evrope i sveta.
Priznanje kolega novinara, kao PR godine u Srbiji 2022. pripalo je je Aleksandru Andriću iz kompanije „Tojota Srbija“.
(Kurir.rs)
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore