BEOGRAD – Na Adi Ciganliji kod Kamenog grada, na najpopularnijem izletištu Beograda u zelenom okruženju, održano je nagradno takmičenje u sklopu globalne kampanje pod nazivom Goal of the century.

Najbolji učesnici, pobednici takmičenja u igranju fudbala na Play Station uređajima, osvojili su vrednu nagradu - Odlazak u Katar na Svetsko prvenstvo u fudbalu na utakmicu Srbija- Brazil. Filip Urošević i Nikola Arsić će sa po jednim saputnikom po ličnom izboru bodriti našu reprezentaciju 24.novembra u Kataru.

Pored glavne nagrade, učesnici zabavnih igara u pimpovanju lopte i fudbaskim veštinama takmičili su se protiv malih fudbalera škole fudbala FK Gardoš i osvojili pregršt nagrada. U tome im je neumorno pomagao Inspektor Blaža.
Najveći doprinos koji možemo dati svom okruženju je svest o tome da se svet menja i da od nas zavisi u kojem pravcu. Hyundai Motor se zalaže za održivi tehnološki razvoj i ekologiju kao najveću vrednost koju današnje generacije mogu pokloniti budućim.

hyundai-srbija--goal-of-the-century-ada-ciganlija-11.09.2022-5.jpg
Foto: Hyundai Srbija

Goal of the century. Ujedinjeni svet za održivi razvoj


Hyundai veruje da svako od nas ima uticaj da svet postane bolje mesto i to želi da postigne globalnom inicijativom „Goal of the century“, u želji da inspiriše i pokrene svakog pojedinca da tome doprinese koristeći univerzalnu snagu fudbala jer ne postoji sport na svetu koji ima veći uticaj, dopire do više ljudi, prelazi više granica i prevazilazi više društvenih razlika od fudbala. Ali, za kompaniju Hyundai postoje mnogo veći golovi od fudbalskih. Kompanija Hyundai se globalno suočava sa jednim od najvećih izazova, a to je odgovor na pitanje kakav svet ostavljamo budućim generacijama. Postalo je važnije nego ikada da se svi ujedinimo u ovoj utakmici. Sa inicijativom Goal of the century (Gol ili cilj veka), Hyundai koristi moć fudbala da ohrabri sve da se udruže i postignu jedan veliki gol –održivi razvoj. Ove godine, povodom proslave FIFA Svetskog prvenstva 2022™, Hyundai Motor se fokusirana novi gol – Goal of the century (Gol ili cilj veka). Podržan vrhunskim timom iz sveta fudbala, muzike, umetnosti, fotografije i mode, Hyundai ima cilj da pokrene svet u pravcu održivog razvoja. Mogu se uključiti svi koji to žele, širom sveta, na više različitih načina.

hyundai-srbija--goal-of-the-century-ada-ciganlija-11.09.2022-1.jpg
Foto: Hyundai Srbija

Za kompaniju to znači razmišljati o budućnosti naše planete stvaranjem ekosistema i tehnologija koje imaju moć da prežive u vremenu koje dolazi. Kao inovator u stvaranju rešenja za mobilnost, Hyundai oseća snažnu odgovornosti za održivi razvoj. Sa ciljem da do 2045. postigne neutralnost emisije ugljenika, Hyundai doprinosi stvaranju održivije planete smanjenjem ugljenika u svim fazama proizvodnje i rada.

Hyundai Srbija podržava globalnu inicijativu održivog razvoja tako što će za svaku obavljenu test vožnju u toku trajanja akcije u salonima širom Srbije donirati jednu sadnicu za pošumljavanje u saradnji sa nevladinom organizacijom „Zeleni razvojni centar” i akcijom Posadi svoj hlad. Osim toga, Hyundai Srbija sponzoriše školu fudbala fudbalskog kluba Gardoš koji je posvećen socijalnoj inkluziji dece u sport.

(Kurir.rs / Hyundai Srbija)