Četvrta generacija dobila je veliki publicitet, pre svega zbog hrabre promene dizajna. Osnovni benzinac ispunjava ekološku subvenciju

Novi "reno klio IV" podigao je veliku prašinu! Prvi zadatak je ispunjen!

Na fotografijama je četvrta generacija. Auto izgleda veće, ozbiljnije i bolje. Teško da prvi utisci mogu da budu bolji. Dugačak je čak 406 cm, širok 173 i visok 145 centimetara. Od prethodnika je duži 35 mm, širi 24 i niži za 45 milimetara.

Osnovni motor je novi trocilindrični Energy TCe turbo-benzinac od samo 899 kubika sa 90KS. Po fabričkim podacima troši 4,3 l/100 km i emituje 99 grama CO2/km, što znači da će sa ekološkom državnom subvencijom Vlade Srbije biti jeftiniji za 100.000 dinara.

I u "klio 4" je ugrađen 1,5 dCi dizelaš sa 90 KS, koji troši samo 3,2 l/100 km i emituje samo 83 g/km CO2, koji s lakoćom "hvata" subvenciju. Dogodine stiže i 1,2 TCe četvorocilindrični benzinac sa 120KS i 190 Nm. "Klio" će imati Start/Stop sistem, dok će moći da se naruči i sa šestostepenim EDC menjačem sa duplim kvačilom.

Najjači će biti "klio RS" koji će sa 1,6 benzincem imati čak 210 konjskih snaga, odnosno deset više od prethodnika.

http://www.youtube.com/watch?v=_c0TCP7tMfI