SEĆATE LI SE GOLFA 1? OVAKAV JOŠ NISTE VIDELI! Pogledajte šta je ovaj entuzijasta uradio sa "kecom", ovo je SUROVA SNAGA (VIDEO)
Prva generacija Golfa jedan je od najznačajnijih modela Volkswagena. Od njega je sve počelo i razvilo se u više nego uspešnu priču koja traje decenijama. "Kec" je sada klasik i neretko izbor tjunera koji vole da ga "nabudže" i dodaju koju konjsku snagu više.
U ovom slučaju reč je o verovatno najvećoj modifikaciji nekog Golfa 1 jer je primerak proizveden 1979. godine dobio čak dva VR6 motora pojačana turbo punjačima!
Sadašnji vlasnik, Willem Jacobus, kupio ga je 2006. s prijateljem i od tada su odrađene značajne modifikacije na klasiku. Golf nije preko noći prešao s jednog na dva motora u Jacobusovom vlasništvu. Prvo je dobio veći motor pre nego što je prodat nećaku.
U međuvremenu je dobio još jednu zamenu motora, a ovaj put je nadograđen na jedan VR6. Nećak ga je zatim prodao nazad Jacobusu koji je tada odlučio da ugradi i drugi motor!
Turbine su dodate kasnije, povećavajući snagu automobila na čak 544 "konja" i 800 Nm obrtnog momenta. Prednji motor pokreće prednje točkove, a zadnji motor pokreće zadnje, i rade nezavisno jedan od drugog, baš kao i dva menjača.
Međutim, automobil ima samo jedan ključ, koji pokreće dva dugmeta za pokretanje kako bi Jacobus mogao zasebno pokrenuti dva motora.
Ovaj vrlo posebni Golf takođe ima dvostruke brojčanike, s dva tahometra, dva merača temperature i dva turbo sata. Jedan od najvećih izazova pri izradi bila je instalacija menjača.
Raspored s dva motora nije stvorio mnogo više buke u kabini, ali je prouzrokovao mnogo više toplote. To se u ovom slučaju rešava spuštanjem prozora, a dodatni motor, težina i snaga zahtevali su i mnogo veće kočnice.
(Kurir.rs/ Jutarnji list)
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega