GRK OD LADE NIVE NAPRAVIO TJUNERSKO ČUDO: Pogledajte kako je modifikovan kultni ruski terenac, NA SATU PIŠE 200 KM/H I 4X4! (FOTO)
Ko kaže da kultni ruski terenac Lada Niva ne može da izgleda kao sportski SUV?! Ovo je možda i najradikalniji tjuning zahvat na ovom čistokrvnom off-road vozilu.
Besmrtna Niva modifikovana je za postizanje čak 300 konjskih snaga, uz veliki broj spoljašnjih i unutarnjih modifikacija, što je dovelo do visoke cene od 35.000 eura.
Vlasnik, Vaggelis Tsoumanis iz Grčke, potrošio je mnogo vremena i energije na ovaj nekonvencionalan projekat.
Kao što je opisano na portalu Classic Trader, Niva je u potpunosti restaurirana pre nego što je dobila modifikacije, s brojnim "trkačkim delovima" zbog kojih se ponaša kao "sportski automobil za svakodnevnu upotrebu".
Reč je o modelu iz 2004. koji je prešao samo 4.600 km nakon restauracije, što objašnjava netaknuto stanje.
Vrhunac zatamnjene Lade su masivne 22-inčne aluminijumske felne obuvene u gume dimenzija 245/30R22! Točkovi ove veličine više bi pristajali Lamborghiniju Urusu ili Cadillac Escaladeu, zbog čega Niva duga svega 3.740 mm izgleda kao jedan od onih divljih digitalnih rendera.
Sva svetla su zamenjena LED diodama, a metalni prednji branik i bočne stepenice štite spuštenu karoseriju. Dodaci na blatobranima pričvršćeni šrafovima su tu da "progutaju" ogromne točkove, dok je vešanje očito spušteno radi bolje upravljivosti. Takođe, značajno su unapređene kočnice jer su instalirane disk kočnice s Porscheovim čeljustima.
Ako se pitate zašto su vam potrebne sve ove nadogradnje, morate pogledati ispod poklopca motora - ili iza interkulera koji viri iz maske hladnjaka. Tamo se krije veoma modifikovana verzija prastarog Ladinog četvorocilindričnog motora od 1,7-litara koji je povećan na 1,8 litara, dodati su turbo punjač i trkački ECU, a može raditi na tri vrste goriva.
Kao rezultat toga, izlazna snaga iznosi 175 "konja" ako se koristi plin, odnosno odličnih 210 KS na benzin, a vrhunac je 300 konjskih snaga koje su dostupne ukoliko se ova Lada "naloži" trkačkim gorivom.
Sve ove brojke predstavljaju značajno povećanje u odnosu na standardnih 83 KS. Snaga se, naravno, prenosi na sva četiri točka putem petostepenog ručnog menjača, a zadržana je i blokada diferencijala.
(Kurir.rs/ Jutarnji list)
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta