Fijat više neće proizvoditi automobile farbane u sivo jer nastoji da dalje razvije svoju reputaciju kao „brend radosti, boja i optimizma“.

Počev od modela 600, koji će se naći u prodaji kasnije ove godine, Fijat će početi da povezuje svoje nijanse sa onima u Italiji – naime more, sunce, zemlju i nebo u zemlji.

Najnovija u nizu događaja za Fijat u 2023. godini, strategija je dizajnirana da doda prepoznatljiv ukus Fijatovim automobilima na njihovim tržištima i podari firmi konkurentsku prednost.

Izvršni direktor Fijata Olivije Fransoa navodi:

„Prekršili smo pravila: odlučili smo da zaustavimo proizvodnju Fiatovih sivih automobila. Ovo je izazovno i ima za cilj dalje jačanje Fijatovog liderstva kao brenda radosti, boja i optimizma. Ovaj izbor dalje saopštava ljudima nove vrednosti 'dolce vita' i italijanski DNK koji oličava brend."

Isticanje boje je praćeno novim sloganom: „Italija. Zemlja boja. Fijat. Marka boja.“

Firma je svakoj boji dala ime koje odražava italijanske pejzaže. Ovo dolazi nakon niza promena koje je Fijat napravio u ostatku svoje linije pre nego što će postati potpuno električni brend do 2030. Firma će nastaviti da proizvodi male automobile i planira da lansira pet novih modela u narednih pet godina koji će se pridružiti električnom Fiatu 500.

(Kurir.rs)