Saobraćajna zona u San Francisku u kojoj se nalaze barovi i restorani je u kolapsu zbog neispravnih taksi vozila bez vozača, samo dan nakon što je odborena njihova veća upotreba u gradu

Kruz, u vlasništvu Dženeral motorsa i Vejmo, koji su započeli projekat na Guglu, sada mogu putnicima da naplacuju vožnju u San Francisku danonocno, preneo je britanski list "Tajms".

screenshot-9.jpg
Printscreen/Instagram 

Lokalni zvaničnici su se usprotivili ekspanziji vozila bez vozača iz bezbednosnih razloga, ukazujuci na niz incidenata u kojima su se ponašali nemarno. Takozvana robotaksi vozila blokirala su saobracaj, uključujuci i vozila Hitne pomoci u gradu, što je dovelo do pojave dugih redova. Čak 10 Kruzovih automobila bez vozača prestalo je da radi u petak uveče u prometnom naselju Nord Bič, a očevici su naveli da se čekalo 15 minuta pre nego što su se ponovo pokrenuli.

Kalifornijska komisija za javna preduzeca dala je odobrenje vozilima koja pružaju non-stop uslugu vožnje prethodnog dana.

"Aktivno istražujemo i radimo na rešenjima kako bismo sprečili da se ovo ponovi i izvinjavamo se onima koji su bili pogodjeni", istaknuto je iz Kruza.

Kruz i Vejmo su potrošili milijarde dolara na tehnologiju za vozila bez vozača. Oni planiraju da prošire svoje usluge na druge gradove i tvrde da su njihova vozila bezbednija, pouzdanija i jeftinija od taksi usluga koje se oslanjaju na ljude vozače. Kritičari su, medjutim, optužili tehnološke kompanije da koriste San Francisko kao centar za testiranje, dovodeci njegove stanovnike u opasnost.

Bonus video:

03:55
KOME DA SE OBRATITE AKO VAM JE DRVO PALO NA AUTOMOBIL? Stručnjak: Postoje dva scenarija, ali BEZ OVOG PAPIRA nećete dobiti odštetu Izvor: Kurir TV