Čedomir Brkić, najtrofejniji srpski automobilista, oživeo je uspomene na zlatne dane domaćeg automobilizma i dotakao se godućih problema domaćeg moto-sporta.

Gostujući u emisiji kod Mirjane Beke Pavlović, nekadašnje dugogodišnje koleginice sa Trećeg kanala i voditeljke emisije "3K na točkovića" i "Patrola", Brkić je govorio o tome kako je nekada funkcionisao domaći auto sport i izvukao paralele sa dobrom praksom koja se i danas primenjuje. Takođe je označio glavne tačke na kojima je uspešni automobilski sport funkcionisao i naveo da se još mnogo toga može i danas primeniti.

ceda-brkic2.jpg
Foto: Printscreen
ceda-brkic3.jpg
Foto: Printscreen

Podsetimo, Brkić je najpre evocirao dane u kacigi za volanom "fiće", u šampionatu Srbije, 1984. godine. Sledi viša klasa, i "zastava 101", a kasnije i nacionalna klasa, gde sa "jugom" 1987. godine osvaja šampionsku titulu velike Jugoslavije.

ceda-brkic4.jpg
Foto: Printscreen

Slede devedesete, najjača klasa sa "opel astrom", "ford kosvortom" i "micubiši lanserom", sa kojima Brkić osvaja i dijamantsku kacigu. Na kraju i velika nagrada - šampion Centralne Evrope, 2005. godine sa "lanserom" i "subaruom".

ceda-brkic5.jpg
Foto: Printscreen

- Za dobar početak zaslužan je Boris Bakić. Sledi saradnja sa Jugoslavom Tomićem, koja je trajala čitavih 16 godina, što je takođe svojevrsni rekord. Ne možemo da izostavimo Škoda-valvolin kup Srbija. Takođe, tu je nezaobilazni Petar Komljenović, vlasnik najvećeg auto-kluba na Balkanu još od devedesetih, Interspeed - prisetio se naš šamion u emisiji.

BRKIĆ EVOCIRAO ŠAMPIONSKE DANE NAJTROFEJNIJE KARIJERE NA BALKANU: Priča o brzini sa Bekom Pavlović! (FOTO) Foto: Printscreen

(Kurir.rs)