Redizajnirana i modernizovana verzija spremna je za sve urbane uslove

Dve nule su jaka jake cifre za "Pežo". Matrica je bio čuveni model 3008, koji je 2017. osvojio sve što se osvojiti može.

Zato je 2019. napravljen i sličan 2008, a sada vozimo osveženu verziju, koja je nedavno stigla u Srbiju. Lepša pojava, više LED ukrasa i modernizovana unutrašnjost i novi informacioni sistem MiPeugeot novi su paket za sofisticirane vozače.

img-20240114-141330-1.jpg
Kurir 

Pogled spreda - novi 2008 ima nova svetla. Tri vertikalne svetleće kandže,integrisane u sjajne crne umetke na braniku, to je drugi "Pežoov" model sa ovim potpisom, posle linije 508.

img-20240114-142015-1.jpg
Kurir 

Kombinacija elemenata naglašava robustan mini SUV dizajn. U GT verziji s testa imamo upečatljiv efekat - tri kandže su prvi put proširene u osvetljenju punih LED farova pomoću tri svetlosna modula. Ovo razlikuje GT verzije od ostatka asortimana. Napred je i novi logo "Pežoa", koji je širi i s većim kandžama.

img-20240114-141709-1.jpg
Kurir 

Nova LED zadnja svetla na svim verzijama novog 2008 zapravo su simbolične tri kandže koje karakterišu crvenu svetlosnu grupu. Sastoje se od tri horizontalne duple letvice postavljene jedna na drugu, fine i elegantne, koje doprinose vizuelnom proširenju stava automobila. Rikverc svetla za vožnju unazad i indikatori su takođe LED. Svi novi modeli 2008 imaju crna ogledala, bez obzira na izabranu boju karoserije.

img-20240113-152233.jpg
Kurir 
img-20240114-142402-1.jpg
Kurir 

Enterijer je dinamičan, kao i svaki "pežo" tokom poslednje pola decenije. Instrument tabla je trodimenzionalna i atraktivna, 10 inča široka, sa podešavanjem dizajna. Volan je sportski, malih dimenzija, što je uveliko tradicija za "lava". Vozač prosečne visine (185) odlično sedi u 2008, a takođe i pozadi još dvoje odraslih se komotno voze. Međutim, ne bismo ovaj model preporučili za gabaritne vozače. Za pohvalu su sedišta, anatomski oblikovana, s bočnim podrškom, pa će vas 2008 snažno držati i u krivinama.

img-20240114-141640-1.jpg
Kurir 

Od zamerki je nedostatak nekoliko opcija koje je trebalo da se povežu manuelni tasterima. Smeta nam jer start/stop sistem ne možemo da ugasimo na dugme, a takođe za rukovanje klimom takođe moramo da stiskamo po tačskrin ekranu.

Mnogo je, ipak, važnije da je čuveni 1,2 benzinac raspoložen za visoke obrtaje. Snaga se na prednje točkove prenosi putem osmostepenog automatskog menjača, koji tečno menja prenose. Ima rezak zvuk, čak je i ubrzanje do 100 km/h veoma dobro - 9,1 sekundu. Međutim, visoki obrtaji donose i potrošnju. Pri jačem tempu u gradu može da popije i 10 litara. Ako se vozi ekonomično, može da se spusti ispod sedam litara po gradu. Dakle, široka oscilacija, u zavisnosti od stila vožnje. Iako je utegnut u krivinama, prilično ubedljivo prelazi preko neravnina i udoban je i na lošim putevima.

img-20240114-141255.jpg
Kurir 

Važno je da ima snage u svakom momentu i okretno se vozi. Tome u prilog ide i dužina od 4.300 milimetra, što garantuje lako parkiranje. Tu je i kamera visoke rezolucije, koja olakšava manevrisanje na parkingu.

Sve zajedno, još jedan model lavovskih gena. Zanimljivo je i to da je sa osnovnom cenom od oko 24.000 evra jedan od najjeftinijih "pežoa". S druge strane, ništa mu ne nedostaje u odnosu na rasnije rođake.

PEŽO 2008 1,2

Motor: 1.199 ccmSnaga: 130 KS pri 5.500 o.Moment: 230 Nm pri 1.750 o.Ubrzanje 0-100 km/h: 9,1 sMaks. brzina: 196 km/hDužina/širina/visina:4.300 x 1.986 x 1.549 mmPrtljažnik: 430 l Rezervoar: 44 l Potrošnja na testu (grad): 7,9 l Osnovna cena: 24.000 evra