TEST TOJOTA C-HR, DRUGA GENERACIJA JAPANSKOG NLO U BEOGRADU: Naoštren kao stelt lovac, a ima ono što NIJEDAN AUTOMOBIL nema!
Novi C-HR je brz, bezbedan i nakrcan tehnologijom
"Tojota" drugi put igra po oštrici. Prvi rizik se isplatio, C-HR je slavan širom sveta. Svemirski dizajn je uvek bio rizik u auto-industriji, ali spretno crtanje linija se isplatilo.
Rizik se isplati
"Tojota" ponovo vozi "na nož". Novi C-HR je stigao u Srbiju i sada je na testu Kurira. Prvi utisak je veoma dobar. Upadljiv je na beogradskim ulicama, snažno privlači poglede. Ima stelt linije, kao nijedan konkurent u klasi. Karoserija kao da je isečena mačem. Sve je sklopljeno u skulptularni mozaik. Da li ste znali da C-HR znači "kupe haj rajder" (coupe high rider)? Kada znate, sve je mnogo jasnije. Glavni inženjer eksterijera je aerodinamika. Tok vazduha je kontrolisan, počev od prednje linije do zadnjeg kupeovskog kraja.
Čak se i kvake uvlače u karoseriju, čim ubacite u brzinu. Ovo rešenje nije previše praktično, ali je revolucionarno i zanimljivo svima koji otvaraju C-HR. To dosad nije imao nijedan automobil masovne serije.
Unutra je sve digitalizovano. Veliki ekran osetljiv na dodir ima 12,3 inča. Sve je jasno i jednostavno, ali umesto točkića za regulaciju jačine zvuka su dva tastera. Kvalitetna plastika i debela podloga nalaze se u svim ključnim delovima unutrašnjosti. Kabina je takođe "svemirska". Vozač je okružen ekranima i dobio je komandni osećaj. Sedi se povišeno, pa je pregled saobraćaja odličan u svakom momentu.
Tapaciranje sedišta je kvalitetno sa štepom od konca u boji. C-HR nudi spektar od čak 64 ambijentalne boje u unutrašnjosti. Tu je i opcija za indirektno osvetljenje, koje odražava okruženje u kabini - hladno ili toplo - ili doba dana. Osmišljen je program od 24 promenljive nijanse, sinhronizovan s prolaskom svakog sata kako bi napredovao od svetlih jutarnjih tonova do onih opuštajućih uveče. Hibridni sistem pete generacije sa 2.0 benzincem na testu ističe se u gradu. Postoji više nego dovoljno električnog režima, pa se potrošnja lako spušta ispod pet litara.
Do 50 na sat je apsolutno u zoni udobnosti i bez buke. Čak i kad smo vozili na sportski način, bez milovanja papučice gasa, nismo premašili osam gradskih litara. Kada na otvorenom putu dostigne brzinu krstarenja, vetar i buka su kao kod neposrednih rivala, a potrošnja skromna, naravno uz 2.0 model s testa. Što se tiče stabilnosti, ona je u granicama klase. Klizi lagano kroz krivine, ali ne očekujte čuda, jer ovo je ipak krosover.
Svih pet zvezdica
Kod "Tojote" nema kompromisa za bezbednost. C-HR je dobio maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP kreš-testu. Svaki C-HR ima autonomno kočenje u slučaju opasnosti kako bi sprečio ili ublažio sudare pri maloj brzini sa pešacima i biciklistima u gradu. Pri većim brzinama, postoji prilagodljivi tempomat za održavanje bezbedne udaljenosti od automobila ispred vas, upozorenje o napuštanju trake i pomoć pri zadržavanju trake. C-HR impresionira odličnom efikasnošću u u realnim uslovima, plišanom kabinom i enterijerom. Osnovna cena od oko 33.500 evra nije mala, ali nudi visoku modu, poslednji trend i visoku tehnologiju.
C-HR 2.0 HEV
Motor benzinski: 1.987 ccm Ukupna snaga: 145 KW/197 KS Elektromotor: 83 kW, 206 Nm Masa: 1.610 kg Ubrzanje 0-100 km/h: 8,1 s Maksimalna brzina: 180 km/h Dužina / širina/ visina: 4.360 / 1.830 /1.570 mm Potrošnja na testu (grad): 5,2 l snovni model: 33.490 evra
"DAĆU SVE OD SEBE DA SE SAČUVA MIR I STABILNOST" Vučić: "Biću opet ponosan zato što sam bio na strani časti, na strani slobode, na strani istine" (VIDEO)