„Đulijeta“ je raspoložena za igru na asfaltu. Snagator od semafora do semafora, ali majstor za uštedu goriva
Alfa stajl Autor: Kurir

Moć u saradnji s emocijama!
Na agregatu piše FPT, a iza ove oznake stoji opaka ekipa! Okupljena je pod imenom „fijat pauertrejn“. Okićeni su nagradama za vrhunske motore i inovacije. Sada nam stiže još jedno čudo - 1,4 benzinski „multi-er“ agregat.

Iako prati „daunsajzing“, ima čak 170 konjskih snaga. Odlično je legao u „alfa romeo đulijeti“, teškoj 1,3 tone, koju smo vozili na sedmodnevnom testu Kurira. Ubrzanje do stotke za 7,8 sekundi ubedljivo je i praćeno reskim zvukom i fijucima turbine. S druge strane, ovaj rasipnik snage zna da štedi svaku kap benzina. Ima „start-stop“ sistem i bez forsiranja u gradskoj vožnji troši najviše sedam litara. To je senzacionalan rezultat!

Snaga u „đulijeti“ je pod kontrolom. Ona se podsmeva krivinama i sportskim stilom pegla sva skretanja. Ipak, danak je plaćen. Vešanje je tvrdo, pa prijavljuje svaku rupu na našem asfaltu. Naročito ako uključite opciju „dinamik“. Odziv na gas tada je osetljiviji, vešanje još tvrđe, ali uživanje pomnoženo. Moramo da pohvalimo i vrhunske kočnice.

U kabini je primetan nemački nivo kvaliteta, naravno, uz italo-dizajn. Sem nekoliko delova od loše plastike, kokpit je originalan i budi emocije. Sedišta odlično drže u krivinama, dok ergonomiji i jednostavnosti komandi nema šta da se zameri.

„Đulijeta“ u Srbiji košta 18.000 evra, dok agregat s testa stiže za 2.000 više. „Alfa“ se ili voli, ili ne voli!

Treća Julija

Ime „đulijeta“ dva puta je pominjano u „Alfa Romeu“. Prvi put to je bio sedan i kupe model iz 1954. i 1965. godine, dok se još jedan sedan proizvodio od 1977. do 1985. godine.


Alfa romeo Đulijeta

Motor: 1.368 cm3
Snaga: 170 KS, 6.000 o.
Momenat: 230 Nm, 2.250 o.
Menjač: Manuelni, šest brzina
Masa: 1.300 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 7,8 s
Maksimalna brzina: 218 km/h
Dužina / širina / visina: 4.351 / 1.798 / 1.465 mm
Međuos. rastojanje: 2.634 mm
Prtljažnik: 350 l
Rezervoar: 60 l
Masa automobila (kg): 1.320
Potrošnja na testu: 7,0 l
Osnovni model: 18.000 evra
Testirani model: 20.500 evra