„Opel“ je stavio vozača u prvi plan i obezbedio mu najviše standarde na radnom mestu. Gazda može da računa na velike gabarite i izdržljivost
Opel Kombo: Dobitna kombinacija Autor: undefined

Radiš, još i uživaš!
Bolje se vozi „opel kombo“ od mnogih putničkih automobila. Štelovan je tako da vozaču pripadne glavna uloga. Sedi se visoko, retrovizori su dupli, sa konveksnim staklima za „mrtav ugao“, menjač je odlično pozicioniran, upravljač se šteluje i po visini i po dubini... Okruženje kabine je inteligentno projektovano, tako da stvara osećaj prostranosti, pre svega zahvaljujući dubokom prednjem grebenu i visokom krovu.

Pored toga, komande su mekane, sa dobro odmerenom servo podrškom. Vešanje je odlično podešeno, pa se s lakoćom prelazi preko „ležećih policajaca“ i rupa. Prija i to što se vrata zatvaraju sa traženim „bup“ zvukom. Materijali u kabini su adekvatni dostavnom vozilu, plastika je uglavnom tvrda, ali deluje izdržljivo. Police su vešto postavljene, a zameramo nedostatak džepa iza sedišta. Međutim, svaki kubni centimetar ide u korist tovarne površine.

Može da poveze tonu tereta, dok je utovarni deo dugačak čak dva metra. Kargo prostor je čvrst i ojačan sa svih strana. Garancija na koroziju je osam godina, pokriven je 24-mesečnom garancijom bez ograničenja kilometraže, dok je servisni interval do čak 35.000 km!

„Kombo“ koji smo dobili od „Autoprometa“, dilera „Opela“, za Kurirov test bio je 1,3 dizel sa 90 ks. Sasvim je dovoljan za gradska ubrzanja, dok nam je na testu trošio oko 7,2 litra sa težom nogom na gasu, ali se lako može postići prosek od litra manje u gradskoj vožnji.

Sem toga što smo uživali za volanom teretnog „opela“, on uliva i utisak kvaliteta.

Momčilo Bajagić Bajaga, ambasador brenda, napravio je pesmu „Godine prolaze sa Opelom“. „Kombo“ je odlična kombinacija na duge staze jer se čini da će se prvi put nešto pokvariti 2025. godine.

Standardna oprema

- Električni servo
- Podešavanje volana u dve dimenzije
- Električni podizači prednjih stakala
- Centralno zaključavanje
- Vazdušni jastuk za vozača
- ABS sa EBD
- Putni računar
- Utičnica od 12 V na tabli

Pet motora

Čak pet motora pokreće novi „kombo“. Najmanji je 1,3 CDTI (90 KS), a sledi benzinac 1,4 litra sa 95 KS. Postoji i pogon na komprimovani prirodni gas pomoću 1,4 KPG motora sa 6-stepenim menjačem sa 120 KS. Dizel 1,6 CDTI ima 105 KS, a vrhunac ponude je 2,0 CDTI sa 135 KS.

Servisni interval - do 35.000 km
Garancija - 24 meseca bez ograničenja kilometraže
Garancija na koroziju - osam godina
Nosivost 1 tona