Vozili smo: Mali hjundai velika zabava
Spretan!
Restilizovani „i20“ još jedan je produkt nove filozofije „Hjundaija“ kojom su stigli u sam svetski vrh. Sve komande moraju biti mekane, troši kao upaljač i ima bogatstvo serijske opreme. Nikako ne zaboravimo garanciju od sedam godina.
Sve vrednosti brenda okupio je „i20“. Kvačilo-prva i dobar stari osećaj. Autić klizi, menjač je mekan, servo pravilno odmeren. Pred vozačem je grafika koja je nekad bila u „i30“. Ima dosta praktičnih polica i sve je nadohvat ruke.
Ipak, oseća se doza monotonije u kabini, kao da je stilistima ponestalo ideja. Slična je situacija i spolja. Kad se pojavio, „i20“ je bio u trendu, ali sad se oseća da je dizajn zastareo. Iako ima fluidne linije, čini se da je redizajn trebalo da bude radikalniji.
Iako su mane stilske, „i20“ se vozi lako i sa uživanjem.
Pod haubom je novo čudo - trocilindrični dizel 1,1 s turbinom varijabilne geometrije. Performanse su dobre, na elastičnost nema zamerke, dok subjektivno ubrzava bolje od deklarisanih 15 sekundi do stotke.
U forsiranom režimu na testu nam je trošio pet-šest litara u gradu, ali postizali smo i proseke od oko samo četiri litra. Hvalimo i stabilnost i dinamičnost. Koliko god bio mekan za vožnju u krivinama, oseća se čvrstina vešanja.
Cena osnovnog modela od 8.900 evra je korektna, dok dizel sa testa košta 2.000 više. Ne zaboravimo, ova investicija ima garanciju od sedam godina.
HJUNDAI
i20 1,1 CRDI
Motor: 1.120 cm3
Snaga: 75 KS, 4.000 o
Momenat: 170 Nm, 1.500 o
Masa: 1.066 kg
Od 0 do 100 km/h: 15 s
Maks. brzina: 160 km/h
Dužina/širina/visina:
3.990/1.710/1.490 mm
Međuosovinski razmak:
2.520 mm
Prtljažnik: 295 l
Potrošnja (fabrički): 3,2 l
Potrošnja na testu
(grad): 5,6 l
Osnovni model: 8.900 evra
Testirani model: 10.900 evra
JAKA PORUKA PREDSEDNIKA VUČIĆA: Znate koja ptica se popne orlu, pa ga kljuca stalno?