Test reno megan: Novo čudo pod haubom!
Nije sve u zapremini motora!
Svi su sada u „eko-fazonu“, ali ubaciti 1,2 benzinac u auto C-segmenta i dalje je nelogično. Ipak, pogonsko odeljenje „Renoa“ s pravom puca od samopouzdanja. Sad su oborili svetski rekord - napravili su najjači 1,2 benzinac u auto-industriji. Ne samo da je jak na papiru (115 KS) nego ovo, bre, ide...
„Megan“ težak 1,3 tone do stotke ubrzava veoma solidnih 10,9 sekundi. Nije za trke, ali za grad više nego dovoljno. Elastičnost mu nije jača snaga, ali ako vredno menjate brzine, performanse neće izostati. Pohvaljujemo potrošnju - bez štednje je trošio oko sedam gradskih litara benzina, što je za respekt.
Ostalo što donosi „megan“ je na standardno visokom nivou. Iako se ponovo osporava njegov dizajn, opet je više onih koji nemaju zamerke. Restilizovani „megan III“ dobio je LED svetla i hromirane lajsne.
S druge strane, u kabini nema sporenja - odatle je monotonija davno oterana. Centralni greben s veoma dobrim materijalima dominira enterijerom. Kvalitet završne obrade je upadljiv. Posebno na modelu s testa sa opremom „GT lajn“, koji košta oko 18.965 evra.
Tu je kombinacija krem i sive kože, zatim sportski kožni volan, alu-pedale... Na raspolaganju je i gomila opreme. Motor se pali na dugme, sve komande su elektrifikovane... Uz paket stiže i „bouz“ audio-sistem koji obezbeđuje vrhunski zvuk. „GT lajn“ opremi zameramo dizajn instrument table. Zbog sportskog momenta urađeni su crveni brojevi, ali mnogo više nam se svideo kolor ekran iz standardnog „megana“.
Očekivano, u vožnji se ponaša veoma dobro zahvaljujući mekim komandama upravljača, manuelnog šestostepenog menjača. Osnovna varijanta sa Tce115 agregatom ima treći nivo opreme „dinamik“ i košta 15.590 evra. Sa opremom s testa „GT lajn“ košta 18.965 evra.
Osnovna oprema
Prilagodljivi jastuci za vozača i suvozača, bočni i zavese, ESP (s funkcijom nadzora podupravljanja), ABS + BAS, ISOFIX, centralno daljinsko zaključavanje, automatsko zaključavanje vrata u vožnji, elektro progresivni servo upravljač, putni računar, regulator i ograničavač brzine, pokazivač spoljne temperature, elektropodizači stakla napred, pepeljara, klima, filter protiv prašine, radio CD MP3 4x15W s komandama pri upravljaču, vozačevo sedište podesivo po visini, brisači s promenljivim ritmom rada, elektropodesivi spoljni retrovizori, rezervni točak normalnih dimenzija...
Oprema „GT lajn“
Sportska oprema „GT lajn“ ima kožna sedišta „reno sport“, kožom prošiven upravljač, 17-inčne alu-felne, asistenciju pri kretanju uzbrdo, parking senzore...
RENO MEGAN GT 1,2 TCE
Motor: 1.197 cm3
Snaga: 115 KS / 4.500 o
Momenat: 190 Nm, 2.000 o
Masa: 1.280 kg
Od 0 do 100 km/h: 10,9 s
Maks. brzina: 190 km/h
Dužina / širina / visina: 4.295 / 1.808 / 1.471
Prtljažnik: 375 l
Potrošnja (fabrički): 5,3 l
Potrošnja na testu (grad): 7 l
Testirani model: 18.965 evra
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)