Najbolji golf ikada
Lepši, veći, štedljiviji, pametniji!
Ovo je sedma generacija i najbolji Volkswagen Golf. U novom modelu sve je redizajnirano: od šasije i pogona u unutrašnjosti, preko celokupnog informacionog sistema i sistema zabave, do novih pomoćnih sistema... Novi model u Srbiji predstavljen je na stazi NAVAK, paralelno s evropskim premijerama.
Konceptualno, novi Golf baziran je na MQB modularnoj platformi. Dugačak je 4,255 metara, što je za 56 mm više u odnosu na prethodnika. Širi je za 13 mm, što sada iznosi 1,799 metara, a visok je 1,452 metara, što znači da je niži za 28 mm od prethodne generacije. Produženo je i međuosovinsko rastojanje, koje iznosi 2.637 mm.
Veća je i zapremina prtljažnika, i to za 30 litara, tako da novi model raspolaže sa 380 litara korisnog prostora u gepeku.
Dizajn novog Golfa u velikoj meri zasnovan je na prethodnoj generaciji ovog modela. Zaobljene linije na novom Golfu postale su oštrije i blago četvrtaste. To se najbolje uočava na prednjem delu automobila, farovima, haubi i krilima. Slično je i sa zadnjim branikom i stop-svetlima. Novi detalj primetan je kod odvojenog trouglastog komada stakla na prozoru prednjih vrata, koji se nalazi tamo gde se na automobilima starijih generacija nalazilo leptir-staklo.
Unapređeni agregati
Dostupni su novi motori i 4Motion pogon na četiri točka koji obogaćuju veliku gamu novog Golfa. Ljubitelji Golfa uživaće u novoj generaciji motora koji nude veću ekonomičnost i niske vrednosti emisije CO2. Četiri nova motora: 1,2 TSI BlueMotion od 63 kW (85KS), 1,2 TSI BlueMotion od 77 kW (105KS), 1,4 TSI BlueMotion 90 kW (122KS) i 1,4 TSI BlueMotion od 103 kW (140KS) sa ACT (aktivan menadžment cilindara). Ovi motori mogu se kombinovati sa 6-stepenim manuelnim menjačem ili sa 7-stepenim DSG s duplim kvačilom.
4Motion pogon na sva četiri točka dostupan je kao opcioni u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem i s motorima, 1,6 l 77 kW (105KS) TDI BlueMotion tehnologija, 2,0 110 kW (150KS) TDI BlueMotion.
Osnovni benzinski model (TSI) troši samo 4,9 l/100km, a osnovni dizel motor (TDI) troši 3,8 l/100km. Modeli TSI imaju CO2 emisije od 115 g/km, dok TDI imaju CO2 emisiju od 99 g/km. Golf BlueMotion ima najbolje performanse: 3,2 l/100km i 85 g/km CO2. Još jedan novi motor je 1,4 TSI sa 103 kW/140 KS i automatskim isključenjem cilindra.
Kombinovana potrošnja goriva ovog benzinskog motora, koji je podjednako sportski i postojan, iznosi 4,7 l/100km, čemu odgovara 109 g/km CO2. Veoma značajna činjenica je da je unapređena ušteda goriva za maksimalno 23 odsto, u zavisnosti od izbora motora.
„Bezbednost i komfor na visokom nivou, parola je novog Golfa. Sistem automatskog kočenja nakon sudara značajan je jer sprečava dalje kretanje i eventualne sekundarne udare automobila nakon sudara.
Napredni sistemi
Paket asistencije vozaču je u ponudi kao opcioni kod nivoa opreme Comfortline i Highline. Ovaj paket obuhvata ACC adaptivni tempomat, Front Assist sistem praćenja okruženja sa funkcijom City Emergency Braking, zatim Bi-xenon farovi sa LED svetlima, Dynamic Light Assist - dinamična kontrola glavnog svetlosnog snopa, paket Light and sight, Lane Assist - asistencija pri ostajanju u istoj traci, alarm protiv krađe „Plus“, detekciju znakova...
Tri paketa
Osnovni Trendline paket je prilično bogat opremom: klima, elektropodizači prozora, multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, kožom obloženi upravljač. Nivoi standardne opreme su približni jedan drugome (vidi uokvireni deo).
U srednjem paketu Comfortline dostupni su, između ostalog, tempomat, bord kompjuter plus, 15-inčne alu-felne, lumbalna podrška napred...
Najviši Highline paket standardno donosi luksuzne dodatke i vrhunsku opremu, kao što su multifunkcionalni volan, ambijentalno osvetljenje, ukrasni detalji od hroma, 16-inčne alu-felne i kvalitetne Alcantara materijale. Novi Golf prezentuje napredak i savršenstvo pa je tako proširen i prostor na zadnjem sedištu.
Osnovni paket Trendline
♦ Elektropodesivi spoljni retrovizori
♦ Elektronski imobilizator
♦ Indikator probušenje gume
♦ Start/Stop sistem
♦ Brisači sa intervalskom kontrolom
♦ Zadnje svetlo za maglu
♦ Paket za pušače
♦ Bord kompjuter
♦ Čelicni točkovi 6J x 15“
♦ Detekcija zamora
♦ Kožni volan i menjač
♦ Automatski klima uredaj
♦ Četiri podizača stakala
♦ Kolor infotejment uređaj (5“) osetljiv na dodir
♦ Elektromehaničko upravljanje
♦ Radio CD MP3 uređaj (čitač SD kartice AUX)
♦ ESP sa ABS i ASR
♦ Filter za polen i prašinu
♦ ISOFIX
♦ Daljinsko zaključavanje
♦ Vazdušni jastuci za vozača i suvozača
♦ Sistem vazdušnih zavesa
♦ Električna parkirna kočnica
♦ Centralni naslon za ruke, napred
Cena sa popustom, carinom i PDV (1,2 TSI): 15.500 evra
Cena u saradnji sa Porsche Mobility (1,2 TSI) 14.500 evra
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!