Opel dovezao moku i astru sedan u Srbiju
BEOGRAD - Na konferenciji za novinare održanoj u Central Parku, kompanija Opel prvi put je domaćoj javnosti predstavila potpuno novu "opel moku" sa kojom ulazi u rastući SUV-B segment i "opel astru sedan", novog člana "Astra porodice" i poslednju, četvrtu karoserijsku verziju ovog modela. Prepuni tehnoloških inovacija, ovi novi modeli unose svežu energiju u "Opelovu" ponudu, savršeno kombinujući sportske performanse i elegantan dizajn.
Novim članovima dobrodošlicu u "Opel" porodicu prva je poželela poznata voditeljka Aleksandra Jeftanović. Ona je naglasila da "moka" predstavlja potpuno novi model sa kojim "Opel" prvi put ulazi na jedno novo tržište, nasuprot "astri", legendi automobilske scene, koja je već dugi niz godina nezaobilazna asocijacija na brend "Opel".
Sa strane "Opela", gostima se obratio direktor kompanije, gospodin Ivan Kekić:
- 'Danas sa velikim ponosom i zadovoljstvom želimo da vam predstavimo dva nova člana "Opelove" porodice. Pored petovratne "astre", "sports turer karavana", našeg trofejnog sportiste - GTC modela i njegove OPC verzije visokih performansi, konačno imamo i poslednju kariku koja je nedostajala, a to je naravno, ova prelepa, elegantna limuzina - "astra sedan". Sa druge strane, s lansiranjem "moke", sasvim novog modela, "Opel" je prvi nemački proizvođač automobila koji je ušao u evropsku najbrže rastuću kategoriju vozila, segment sub-kompaktnih terenaca. Ključne karakteristike SUV-B segmenta, poput emotivnog dizajna, svakodnevne raznovrsnosti i dinamične vožnje, tradicionalni su stubovi kompanije "Opel". Zato verujemo da će "moka" naići na sjajan odziv na tržištu, što dokazuje veliki broj porudžbina koje smo do sada primili - izjavio je gospodin Kekić.
Menadžer prodaje u kompaniji Opel, gospodin Nenad Buha bliže je upoznao prisutne goste sa karakteristikama novih modela, performansama i vrhunskim tehnološkim sistemima kojima su oba vozila opremljena.
''Oba automobila dolaze sa mnoštvom inovativnih i veoma ekonomičnih sistema pomoći u vožnji. Moramo da se pohvalimo - neka od tehničkih rešenja su jedinstvena u svojim segmentima i ne mogu se naći ni kod jednog konkurenta. A ono što je najvažnije, svi ovi sistemi značajno unapređuju bezbednost,'' naglasio je gospodin Buha.
I "moka" i "astra" dolaze sa drugom generacijom Opel Eye prednje kamere, sistemom radarski prilagodljive kontrole vožnje koji umesto vozača održava brzinu i rastojanje, poslednjom generacijom inteligentnih prilagodljivih svetala, AFL+, kao i sa sistemima pomoći pri kretanju na uzbrdici i spuštanju nizbrdo. Za udobnost tokom vožnje zaslužna su posebna ergonomska sedišta, a unutrašnjost obiluje premijum tehnologijama kao što su navigacioni sistem i brojne korisne opcije informativno-zabavnog sistema. Ono što je specifično za "moku" je jedinstveni, revolucionarni FlexFix nosač bicikala. Unapređena druga generacija omogućava prevoz do tri bicikla, a sistem je integrisan u zadnji branik vozila i uvek je na raspolaganju. Čak i pri punom opterećenju, FlexFix sistem može biti nagnut tako da se zadnja vrata lako otvaraju.
Već na samom početku prodaje, nova "astra sedan" stiže sa sedam različitih motora: to su četiri benzinca snage od 100 ks do 180 ks (1.4-1.6 litara), od kojih se tri mogu kombinovati sa šestostepenim automatskim menjačem, kao i tri dizel motora snage od 95 ks do 130 ks (1.3-1.7 litara). U ponudi su takođe i dva veoma efikasna 1.7 CDTI ecoFLEX motora koja se mogu pohvaliti snagom od čak 110 ks ili 130 ks, vrlo niskom emisijom štetnih gasova i potrošnjom dizela od svega 3.7 litara na 100 km. Cena Astre sa 115 ks i 1.6-litarskim benzinskim motorom kreće od 14.833 evra, dok se varijanta sa 110 ks i 1.7-litarskim dizel motorom može nabaviti već od 17.698 evra. Gospodin Buha je istakao da, pored izvanrednih performansi i prelepog dizajna, odličan odnos cene i kvaliteta čine Astru sedan vrlo konkurentnom na domaćem tržištu.
Što se tiče "moke", u ponudi su tri agilna i efikasna motora, dva benzinca i jedan dizel. Ponudu benzinaca čine 1,6-litarski motor od 85 kW/115 ks, koji troši 6,5 l/100 km i 1,4-litarski turbo benzinac od 103 kW/140 ks. Kupci koji više vole dizel motore mogu da naruče Mokku sa 1.7-litarskim CDTI motorom sa turbo punjenjem, 96 kW i 130 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 300 Nm. Domaći kupci već mogu da naruče svoju Opel Mokku, a cena verzije sa 1.6 benzinskim motorom od 115 ks, Start/Stop sistemom i petostepenim manuelnim menjačem iznosi 17.232 evra. Reč je o "moki" sa pogonom na prednjim točkovima i sa vrlo bogatim Essentia nivoom opreme.''Vozači koji se odluče za "moku" žele automobil čija je veličina odgovarajuća za gradske sredine, u isto vreme može da odgovori na izazove svakodnevnih aktivnosti, a savršeno je pogodna i za vikend putovanja. Sa mnoštvom opcionih dodataka, kao što je revolucionarni FlexFix nosač za bicikle, "moka" je savršena za ljude koji žele da unesu ravnotežu između poslovne svakodnevice i slobodnog vremena,'' naglasio je "Opelov" menadžer prodaje.
Za kraj konferencije, Aleksandra Jeftanović je pozvala prisutne goste i sve potencijalne kupce da zakažu test vožnje kod "Opelovih" ovlašćenih dilera i lično se uvere u izvanredne performanse novih zvezda Opelove ponude.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega