Brza familija
Zafira dobila bi-turbo!
Najbrži automobil na svetu sa sedam sedišta ima 195 KS, juri 218 km/h i košta 26.000 evra
Nagazi, domaćine!
Najbrži sedmosed sa dizel motorom i sedam sedišta dolazi iz „Opela“. Pod prednjim poklopcem je sekvencijalni tvin-turbo dizel 2,0 CDTI bi-turbo. Broji 195 KS, 400 Nm, juri čak 218 km/h, a u kombinovanom režimu pije samo 5,6 l/100 km, tvrdi fabrika.
Sofisticirana sekvencijalna bi-turbo tehnologija pruža veliku izlaznu snagu, momentalan odziv i izuzetnu vučnu silu pri vrlo širokom opsegu obrtaja. Ubrzanje od 0-100 km/h postiže se za samo 8,9 sekundi. Elastičnost je izvanredna - od 80 do 20 km/h stiže se za samo 8,5 sekundi u petom stepenu prenosa.
Novi model samo je potvrdio nagradu „Zlatni volan 2012“, koji je „zafira turer“ dobila je od čitalaca evropskih automobilskih časopisa. Okuplja najsavremenja tehnološka rešenja - mehatroničku šasiju (FlexRide) koja pritiskom na dugme menja čvrstoću ogibljenja, čitač znakova (Opel Eye), AFL+ sistem prilagodljivih prednjih svetala, ali i panoramski vetrobran, koji ispunjava unutrašnjost prirodnim svetlom.
„Zafira turer“ bi-turbo već se može naručiti, a očekuje se da isporuke počnu u aprilu 2013. Cene u Srbiji kreću se od 26.083 evra za model s manuelnim menjačem, start-stop sistemom i „indžoj“ nivoom opreme, koji još uključuje i dvozonski automatski klima-uređaj, kožni volan, prednja svetla za maglu i putni računar.
Najbrži sedmosed sa dizel motorom i sedam sedišta dolazi iz „Opela“. Pod prednjim poklopcem je sekvencijalni tvin-turbo dizel 2,0 CDTI bi-turbo. Broji 195 KS, 400 Nm, juri čak 218 km/h, a u kombinovanom režimu pije samo 5,6 l/100 km, tvrdi fabrika.
Sofisticirana sekvencijalna bi-turbo tehnologija pruža veliku izlaznu snagu, momentalan odziv i izuzetnu vučnu silu pri vrlo širokom opsegu obrtaja. Ubrzanje od 0-100 km/h postiže se za samo 8,9 sekundi. Elastičnost je izvanredna - od 80 do 20 km/h stiže se za samo 8,5 sekundi u petom stepenu prenosa.
Novi model samo je potvrdio nagradu „Zlatni volan 2012“, koji je „zafira turer“ dobila je od čitalaca evropskih automobilskih časopisa. Okuplja najsavremenja tehnološka rešenja - mehatroničku šasiju (FlexRide) koja pritiskom na dugme menja čvrstoću ogibljenja, čitač znakova (Opel Eye), AFL+ sistem prilagodljivih prednjih svetala, ali i panoramski vetrobran, koji ispunjava unutrašnjost prirodnim svetlom.
„Zafira turer“ bi-turbo već se može naručiti, a očekuje se da isporuke počnu u aprilu 2013. Cene u Srbiji kreću se od 26.083 evra za model s manuelnim menjačem, start-stop sistemom i „indžoj“ nivoom opreme, koji još uključuje i dvozonski automatski klima-uređaj, kožni volan, prednja svetla za maglu i putni računar.
Deset agregata
Novi dvolitarski bi-turbo motor dodatno proširuje „zafirinu“ bogatu ponudu pogonskih sistema. Obuhvata četiri dizela i četiri benzinska motora, kao i TNG i CNG turbo varijante.
SUTRA U 13.30: Predsednik Vučić sa predsednicom Državnog zbora Slovenije Klakočar Zupančič