„Dačija“ je dovezla tri nova modela u Srbiju - „logan“, „sandero“ i „stepvej“. Cene i dalje pristupačne, dok je garancija pet godina

Jeftino na prvom mestu!
Nekoliko meseci posle premijere „lodžija“, u Srbiji „Dačija“ ubacuje novu „tricu“. Stigao je novi „sandero“, zatim „sandero stepvej“ i specijalista za srpsko tržište - „logan“. Cene su još „akcijske“. „Sandero“ i „logan“ u osnovnoj opremi koštaju 7.790 evra, dok se za osnovnu varijantu „stepveja“ traži 9.500 evra. Ovim povodom na Divčibarima je upriličena test vožnja za domaće medije.

Jedna stvar odmah upada u oči. Obe svetlosne grupe sva tri modela neodoljivo podsećaju na one iz „VW pola“, pa i ove „dačije“ podsećaju na mali „folksvagen“. Siluete su prepoznatljive iz prethodnih modela, dok hvalimo oštre linije spojlera. Unutrašnjost je takođe ulepšana. Znatno je lepši centralni greben, koji je sad obložen boljim materijalima, a uz to se napravilo mesto za multimedijalni sistem.

U tehničkom pogledu sva tri modela „stoje“ na zajedničkoj platformi. Cilj je smanjenje troškova proizvodnje, čime je omogućena pristupačna cena. Agregati su gotovo istovetni kao na novom „kliju 4“. Osnovni je 0,9 trocilindraš TCE 90, a tu je 1,2 četvorocilindrični benzinac sa 75 KS. Ugrađuje se i čuveni 1.5 dCi sa 75, odnosno 90 KS. Uz doplatu od 700 evra, od marta će se prodavati modeli sa fabrički ugrađenim plinom.

U novim modelima biće dostupan i tempomat, uz funkciju limitatora brzine, dok će se u jačim paketima ugrađivati parking senzori. „Dačija“ je obezbedila široku mogućnost personalizacije. Spektar dodatne opreme uključuje bočne lajsne, krovne nosače, nosač bicikla, felne... Novi „logan“, kao i stari, hvali se ogromnim gepekom koji „guta“ 510 litara, dok se u „sandero“ može spakovati 310 litara.

„Dačija“ je u Srbiji za „sandera“ obezbedila petogodišnju garanciju ili 100.000 kilometara.

SANDERO 1,5 DCI 90

Motor: 1.461 ccmSnaga: 89 KS, 3.750 o.Masa: 1.083 kg0-100 km/h: 11,8 sMaks. brzina: 170 km/h

Pasivna bezbednost

Sva tri modela koriste vrhunska bezbednosna dostignuća „Renoovih“ inženjera. Pojasevi su opremljeni limitatorima opterećenja za grudni koš u slučaju sudara. Tri modela takođe imaju „isofiks“ pričvrsne tačke u dva zadnja bočna sedišta za bezbednu ugradnju dečjih sedišta. Svaki nivo opremljen je standardno i dolazi sa prednjim i bočnim vazdušnim jastucima za vozača i suvozača.