SPORTAK: Vozili smo reno klio 4
Zvezda je rođena!
Ovo je „klio“. Pa to je neverovatno. Dizajnerska revolucija, uživo! Kreator je Lorens van den Aker, ubuduće Lorens od Klija.
„Reno“ poslednju deceniju osciluje na dizajnerskom planu. Sada je amplituda ponovo na snažno uzlaznoj putanji. „Klio“ izgleda kao savršeno definisani atleta, linije su napete, zadnji kraj „potentan“, svetlosna grupa oštra... Skulptura u Lorensovoj režiji.
Spoljašnjost je presudna kod kupaca. Još je bolje kada se karakter prenese u kabinu. Ovde je upravo taj slučaj.
Dominiraju reljefne površine i dobri materijali. Posebno ističemo kolornu instrument tablu, koja do sada nije viđena u B segmentu. Ona je centralni faktor uživanja za sve koji voze „klio“. Vozač sedi odlično i drži se za vrhunski mesnati upravljač. Ali eto prve mane. Ukoliko je za volanom gabaritni tip koji pomeri sedište pozadi, iza njega ne ostaje previše mesta. Ipak, u proseku četvoro odraslih komotno će se voziti, čak i na međugradskim relacijama.
Prostor je zato „iskočio“ na prtljažniku koji broji čak 300 litara.
Pod haubom modela koji smo na test dobili od „Hit auta“, dilera „Renoa“, nalazi se čuveni 1,5 dCi. U ovom slučaju „navijen“ je na 90 konjskih snaga. Motor je napet, pa su ubrzanja subjektivno snažna, a obrtni moment gotovo uvek na maksimumu. Uz „start-stop“ sistem lako se postiže prosek ispod pet litara (fabrički 3,3 litra), dok uz forsiranje teško može premašiti šest gradskih litara.
Sve pohvale za stabilnost i bezbednost, pogotovo što je ESP standardan. Osnovna oprema „autentik“ (9.990 evra za model 1,6 75 KS) do sada je najbogatija u segmentu (vidi okvir). Ipak, ovaj paket nema klimu. Zato u „eksprešn“ verziji za 10.990 evra stiže klima i sjajan multimedijalni uređaj, kompatibilan sa svim pametnim telefonima.
KLIO 1,5 DCI
Motor: 1.461 ccmSnaga: 90 KS, 4.000 o.Moment: 220 Nm, 1.750 o.Masa: 1.146 kgUbrzanje 0-100 km/h: 12,1 sMaks. brzina: 181 km/hDužina/širina/visina:4.063/1.732/1.448 mmMeđuos. razmak: 2.589 mmRadijus okretanja: 10,6 mPrtljažnik: 300 lRezervoar: 50 lPotrošnja na testu: 4,7 l
Bogato
„Klio“ nema nekadašnji osnovni paket, „bejs“, već je osnovna oprema „autentik“. Veoma je bogata i ima karticu (umesto ključa), ESP, servo, centralno daljinsko zaključavanje, LED svetla, četiri vazdušna jastuka, tempomat sa limiterom, putni računar, asistenciju pri kretanju na uzbrdici, prednje elektropodizače stakala, elektropodesive retrovizore sa grejanjem...
Aktivna krilca
Veći broj verzija „klija“ ima aerodinamična krilca ispred hladnjaka. Ona se pomeraju i strujanje vazduha prilagođavaju u skladu s trenutnim potrebama za hlađenje motora, a poboljšavaju i aerodinamičnost.
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta