Sandero stepvej - za koplje bolji!
Je l’ ovo novi „tuareg“, pita kolega pre nekoliko meseci kad se prvi put pojavio novi „sandero stepvej“! Svetlosne grupe ove „dačije“ liče na „VW polo“ - to je dobra preporuka. Konture karoserije su slične prethodnom modelu, ali pojačan je brojnim ukrasima - prednja letvica, maglenke, branik u dve nijanse, felne od 16 inča...
Čudna oprema
Dizajnerska misija uspela je pomoću boje nazvane „azurit“. „Stepvej“ izgleda avanturistički, posebno zbog povećanog prostora između točkova i branika. Razmak od tla je veliki, pa deluje robustno.
Kabina je slična prethodnom modelu, ali su materijali za klasu bolji. Međutim, oprema je kontroverzna. S jedne strane, ima dodatke iz skuplje klase kao što su tempomat s limiterom i komande audio-uređaja na volanu. Ipak, deluje neverovatno da, kao u prošlom modelu, nema podešavanje sedišta po visini, dok je čak i volan statičan u prvom od dva paketa opreme! Osoba prosečne visine sedi solidno, ali onima vanstandardnog gabarita trebaće vreme za prilagođavanje. Za svaku pohvalu su stilizovane presvlake sedišta s natpisom „stepvej“, dok mesta ima dovoljno za petoro.
Dobar motor
Pod haubom smo imali 1,5 dCi od 90 KS. Sasvim dovoljna snaga za gradska ubrzanja, a i elastičnost je solidna. Potrošnju nismo tačno izmerili jer nema putnog računara, ali prva crtica na digitalnom meraču goriva u rezervoaru „pala“ je tek posle 120 gradskih kilometara! Ova „dačija“ veoma dobro pegla neravnine, ivičnjake, ležeće policajce... Vešanje je mekano, ali ne valja to što se udarne rupe osećaju na upravljaču, dok je stabilnost sasvim solidna. „Stepvej“ se vozi veoma lako zahvaljujući mekim komandama, a tu hvalimo dobar petostepeni menjač, dobro odmeren i za duža putovanja.
Cena od 9.500 evra je korektna, a garancija je tri godine ili 100.000 km.
SANDERO 1,5 DCI 90
Motor: 1.461 ccm
Snaga: 89 KS 3.750 o.
Dužina / širina / visina:
4.058 / 1.733 / 1.518 mm
Prtljažnik: 320 l
Masa: 1.083 kg
0-100 km/h: 11,8 s
Maks. brzina: 167 km/h
Krug okretaja: 10,5 m
Potrošnja (fabrički): 4,0 l
Osnovni model: 9.500 evra
Testirani model (dCi 90): 11.500 evra
Dva paketa opreme
„Stepvej“ nudi dve verzije. „Ambijens“ ima presvlake s posebnim uzorkom, protkanim sivim nitima. „Prestiž“ nudi svu naprednu i inovativnu opremu raspoloživu u „Dačijinoj“ ponudi, poput multimedijalnog sistema „Medija nav“, ugrađenog u centralni deo instrument table, ograničavač i regulator brzine, parking senzore pozadi...
Motori sa izvrsnim mogućnostima
Za „stepvej“ se u Srbiji trenutno nude po jedan benzinski i dizel agregat iste snage. Tu su TCe 90 i dCi 90. Prema fabrici, dCi sa 90 KS troši samo 4,0 l/100 km (odnosno 105 g/km CO2), dok se u praksi potvrđuje da podatak ne odstupa u većoj meri.
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta