Restilizovani sitroen C3
Ništa bez LED svetla!
Redizajnirani „sitroen C3“ najpre su videli kupci u Južnoj Americi, a novi „ševron“ sada stiže u Ženevu, na svoju evropsku premijeru! U skladu s novom gamom, „sitroen“ je najviše promenjen u prednjem delu.
Dve paralelne hromirane lajsne prostiru se između farova i susreću se na sredini u stilizovanom znaku fabrike. Preoblikovan je i prednji branik, gde se pored maglenki sada nalaze i LED dnevna svetla.
Zadnji deo pretrpeo je izmene stop-svetala i zadnjeg branika. Sada je u ponudi i nova mastiloplava boja karoserije. Novi C3 dugačak je 3,94 m, širok 1,71 metar, dok je krug okretaja 10,8 metara.
„Sitroen“ je proširio paletu motora sa dve nove jedinice koje se koriste u „pežou 208“. Reč je o 1,0 litarskim trocilindričnim VTi agregatima od 68 i 82 KS, koji predstavljaju zamenu za stari 1,2 litarski benzinski motor. „Sitroen“ obećava prosečnu potrošnju od 4,3 do 4,5 l/100 km, ali to ostaje da se proveri u praksi.
U ponudi je i snažni VTi benzinac sa 120 KS. Uz najjači agregat, dostupan je i automatski menjač. Takođe, tu su i četiri dizela u rasponu snage od 70 do 115 KS. Uz mikrohibridnu tehnologiju i start-stop sistemom „Sitroen“ obećava emisiju od samo 87 g/km, što potpada pod subvenciju Vlade Srbije od 100.000 dinara.
Prodaja u Evropi počinje odmah nakon Salona u Ženevi, koji se održava od 7. 17 marta.
Sitroen C3
Dužina: 3,94 m
Širina: 1,71 m
Prtljažnik: 300 l
Krug okretaja: 10,8 me
Motori: 1,0 VTi 68 i 82 KS
Dizeli: od 70 do 115 KS
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega