Više od 160.000 posetilaca
RADILE SLAMARICE: Na Sajmu prodato 1.000 vozila
Uvoznici sumiraju rezultate, a procenjuje se da je za vreme Salona automobila prodato više od 1.000 vozila, od čega 500 primeraka „fijata nacionale“
Poslednje pare za auto!
Fenomen Sajma automobila potvrđen je i ove godine. Prema nezvaničnim podacima, prodato je oko 1.000 automobila, po prosečnoj ceni od oko 10.000 evra. Srbi su, očigledno, izvukli poslednje pare i platili 10 miliona evra.
Prodato je oko 500 „fijata 500L“ sa „nacionale“ opremom po ceni od oko 11.000 evra. Subvencija Vlade Srbije od 3.000 evra za 500L učinila je da „srpski fića“ bude veoma dobra kupovina. S druge strane, uvoznici i dalje protestuju, navode da su oštećena strana i da je ugroženo poslovanje, kao i radna mesta hiljade njihovih radnika.
Prema prvim informacijama, „Škoda“ je prodala 350 automobila, pre svega zahvaljujući konkurentnoj ceni za „fabiju“ od 8.500 evra.Direktor „Ševrolet Srbija“ Mile Ivanov za Kurir kaže da je interesovanje bilo veliko, pre svega za modele „kruz“, „aveo“ i „spark“, dok će dileri sabrati broj prodatih vozila po realizaciji.
Cena je i dalje faktor broj jedan u Srbiji pa su „Reno“ i „Dačija“ izdali 200 predračuna za dve pomenute marke vozila, kaže za Kurir Dejana Komadina iz kompanije „Reno-Nisan Srbija“.
Fenomen Sajma automobila potvrđen je i ove godine. Prema nezvaničnim podacima, prodato je oko 1.000 automobila, po prosečnoj ceni od oko 10.000 evra. Srbi su, očigledno, izvukli poslednje pare i platili 10 miliona evra.
Prodato je oko 500 „fijata 500L“ sa „nacionale“ opremom po ceni od oko 11.000 evra. Subvencija Vlade Srbije od 3.000 evra za 500L učinila je da „srpski fića“ bude veoma dobra kupovina. S druge strane, uvoznici i dalje protestuju, navode da su oštećena strana i da je ugroženo poslovanje, kao i radna mesta hiljade njihovih radnika.
Prema prvim informacijama, „Škoda“ je prodala 350 automobila, pre svega zahvaljujući konkurentnoj ceni za „fabiju“ od 8.500 evra.Direktor „Ševrolet Srbija“ Mile Ivanov za Kurir kaže da je interesovanje bilo veliko, pre svega za modele „kruz“, „aveo“ i „spark“, dok će dileri sabrati broj prodatih vozila po realizaciji.
Cena je i dalje faktor broj jedan u Srbiji pa su „Reno“ i „Dačija“ izdali 200 predračuna za dve pomenute marke vozila, kaže za Kurir Dejana Komadina iz kompanije „Reno-Nisan Srbija“.
U TRENUCIMA KADA SE SUOČAVAMO SA NAJVEĆIM IZAZOVIMA, NAŠ ZADATAK JESTE DA NE DOZVOLIMO DA SRBIJA STANE Vučić: Daćemo sve od sebe da Srbija nastavi da ide napred