Skulptura Serijski osvajač titule najlepšeg automobila sveta hvata dizajnerski korak s vremenom LED dioda. U kabini je veza retro stila i modernog tač-skrina

Možete ga gledati satima a da vam ne dosadi.
„Sitroen“ je nedavno predstavio serijsku verziju novog kompaktnog MPV-a „C4 pikaso“, koja je gotovo identična konceptu „tehnospejs“ predstavljenom na ovogodišnjem ženevskom auto-salonu.Rekli bismo, pun pogodak! Prepoznatljivog „sitroenovog“ dizajna, ali potpuno drugačiji od odlazećeg modela, novi MPV već na prvi pogled očarava pojavom. Izdvojili bismo atraktivno i uspešno rešene prednje svetlosne grupe.

Inženjeri su vredno radili i automobil su postavili na novu platformu PSA grupe EMP2, koja je izrađena od aluminijuma i čelika visoke čvrstine. To znači da je novi „pikaso“ kraći za 40 milimetara od prethodne generacije, ali je prostraniji i udobniji jer su povećani međuosovinsko rastojanje i širina vozila. Narastao je i prtljažni prostor, koji sada broji odličnih 537 litara, a pomeranjem kliznih zadnjih sedišta unapred povećava se na 630 litara.

Inače, pozadi se nalaze tri odvojena sedišta, koja mogu da se podešavaju nezavisno jedno od drugog. Zahvaljujući novoj platformi i kompaktnijoj karoseriji izrađenoj od aluminijuma i kompozitnih materijala, masa novog „sitroena“ smanjena je za čak 140 kilograma.Prodaja počinje na leto u Evropi. Početna cena biće 23.400 evra, a "ful-verzije" oko 30.000.

Kamere u četiri smera

Multifunkcionalni ekran od sedam inča osetljiv na dodir je standard, a tu je i centralno postavljeni displej od 12 inča u HD rezoluciji, na kojem se prikazuju informacije i parametri vožnje. Novi „pikaso“ imaće i „360 vižn“, sistem koji pomoću četiri kamere omogućava vozaču kompletan pregled okruženja.

Sitroen C4 Pikaso

♦ Dužina/širina/visina: 4.428 /1.826 / 1.610 mm
♦ Međ. razmak: 2.785 mm
♦ Motori: benzin (VTi 120 sa 120 KS i THP 155 sa 156 KS), dizel (HDi 90 sa 92 KS, e-HDi 90 Erdrim od 92 KS i CO2 emisijom od 98 g/km, e-HDi 115 od 115 KS i Blu HDi 150 sa 150 KS)