DUŽINA JE BITNA: Vozili smo pežo 301
Ovo je krilatica klase produženog B segmenta. Potrebno je samo naštelovati dizajn i uspeh stiže. „Pežo 301“ primer je uspešne nadgradnje, naročito jer je naslednik jednog od najvećih vizuelnih fijaska, „pežoa 206 sedan“. Iako liči na 508, ovde se potvrđuje izreka „manje je slađe“. Uzdignut nos haube, dve lajsne na masci, definisani bok i klasičan limuzinski završetak grade elegantnu siluetu i utisak skupljeg vozila.
U plus stavljamo i performanse. Pre svega provereni 1,6 HDi dizelaš od 92 KS. Radi brzo, a „hrani“ se lako. Već na 1.700 obrtaja na raspolaganju mu je pun obrtni moment, pa poteže odlučno. Subjektivno je veoma brz, iako do stotke stiže za prosečnih 12 sekundi. Bez štednje u gradu troši samo šest litara, dok se lako ostvaruje prosek od pet gradskih litara na 100 km. Stabilnost je odlična, ali delimično je plaćena tvrdim ogibljenjem.
Cena od 9.900 evra veoma je povoljna, ali osnovni model nema klimu. Model s testa donosi luksuznu opremu i dizelaš, po ceni od 14.000 evra.
Fakti
♦ Motor: 1.598 ccm
♦ Snaga: 92 KS, 4.000 o.
♦ Momenat: 230 Nm, 1.750 o.
♦ Masa: 1.150 kg
♦ Ubrzanje 0-100 km/h: 12,4 s
♦ Maks. brzina: 180 km/h
♦ Dužina / širina / visina: 444 / 171 / 146 cm
♦ Međ. razmak: 265 cm
♦ Prtljažnik: 506/1.332 l
♦ Potrošnja na testu (grad): 6 l
♦ Osnovni model: 9.900 evra
♦ Testirani model: 14.000 €
Efektno dizajnirana kabina
U kabini vlada kontroverza jer se susreću velike prednosti s manama. S jedne strane, arhitektura centralne konzole je efektna. Stilizovani su tasteri, originalne su komande klime, volan je zasečen odozdo... Na sve to, s druge strane, dolazi minus: upravljač se šteluje samo po visini, tasteri za otvaranje prozora su u centru kabine. Ipak, najjača prednost je prostor. Petoro ovde mogu da se opuste, sa sve prtljažnikom od čak 506 litara.
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!