Druga generacija „sandera“ sada ima šmek zahvaljujući novim svetlosnim grupama, klima je standardna, a cena i dalje nepromenjena

„Dačija“ nakrcala opremu!
Nova politika rumunske ispostave „Renoa“: Nema više štekarenja na opremi. „Sandero“ je i dalje jedan od najjeftinijih automobila na tržištu, ali sada je osnovna verzija jača nego ikad.

Specijalista za loš put

Tu su: klima, elektronski sistem stabilnosti, ABS, centralno daljinsko otključavanje, elektropodizači prednjih prozora, audio MP3/CD sa „blututom“, USB/AUX, komande radija na volanu, putni računar, maglenke, električni retrovizori... Treba li nešto još?

Sada izgleda znatno bolje od prve generacije. Glavno dizajnersko oružje su atraktivne prednje i zadnje svetlosne grupe, koje, doduše, veoma podsećaju na „VW polo“! Poznato je da „stepvej“ donosi robustan izgled, ali ni obični „sandero“ nije malen. Podsetimo, „dačije“ su pravljene za istočnoevropske puteve i ojačane su odozdo pa „sandero“ bez brige ide po lošem terenu.

Fali mesta za kolena

Međutim, upravljač još ne može da se šteluje po dubini, pa je položaj za volanom prosečan. Takođe, servo je trebalo još pojačati, ali za utehu - period privikavanja traje samo nekoliko dana. Kabina je ulepšana, dok je model s testa bio ukrašen hromiranim detaljima. Mesta ima za četvoro, mada ako je vozač gabaritan, iza njega nedostaje mesta za kolena.

S druge strane, u „sandero“ je ugrađeno još jedno remek-delo „Renoovog“ motornog odeljenja. Naime, trocilindrični benzinac 0,9 na papiru nije favorit, ali u praksi ruši sve predrasude o maloj kubikaži. Ima 90 KS i s lakoćom ubrzava tonu teški „sandero“. Do stotke ide za samo 11,1 sekundu, a uz sve to u gradu troši 7,5 litara bez štednje na gasu, ili litar manje u opuštenom režimu.

Dva nivoa opreme

U ponudi su dva spiska opreme - „ambijens“ i „laureat“. Jači, s testa, košta 9.610 evra, dok se za multimedijalni sistem sa navigacijom i tač-skrin ekranom doplaćuje 390 evra. Dakle, „sandero“ sada ima mnogo toga da ponudi.

DAČIJA SANDERO 0,9 90 TCE

- Motor: 898 ccm
- Snaga: 90 KS, 5.250 o.
- Moment: 135 Nm, 2.500 o.
- Masa: 1.037 kg
- Maks. brzina: 175 km/h
- Ubrzanje: 0-100 km/h: 11,1 s
- Dužina / širina / visina: 4.058 / 1.733 / 1.518 mm
- Međuos. razmak: 2.589 mm
- Prtljažnik: 320/1.200 l
- Rezervoar: 50 l
- Potrošnja na testu (grad): 7,4 l
- Osnovni model: 8.100 evra

Osnovna oprema

Klima, ESP, ABS, audio MP3/CD, „blutut“, USB/AUX, indikator promene brzine, putni računar, prednji i bočni vazdušni jastuci, centralna daljinska brava, elektropodizači prednjih prozora, elektropodesivi retrovizori, samozaključavanje u vožnji, kontrola proklizavanja pogonskih točkova, komande na volanu, maglenke, merač spoljne temperature...