Srpsko tržište ima veliki potencijal, poručio predsednik švajcarske kompanije i obećao unapređenje usluga vlasnicima "mercedesa"

Nastavak poslovanja po najvišim standardima!
„Dajmler AG“ i „Emil Frej grupa“, jedna od vodećih kompanija na tržištu automobila u Evropi, potpisali su ugovore o generalnom zastupništvu za Srbiju i Crnu Goru.

Novo poglavlje

Tržište ove dve zemlje je sve do prošle nedelje bilo jedino u regionu na kome je veleprodaju za „Dajmler AG“ obavljalo direktno predstavništvo ove kompanije. Nakon restrukturiranja „Emil Frej grupa“ će preuzeti ove funkcije. Postignutim sporazumom „Dajmler AG“ nastavlja svoju poslovnu strategiju i uspešno primenjuje plan kreiran za ovo tržište. Dajmler se još od 1996. godine u Srbiji bavi prodajom i servisom „Mercedes-Bencovih“ putničkih vozila, dostavnih i teretnih vozila i autobusa, uključujući „smart“, „fuso“ i „setru“.

Na ceremoniji potpisivanja Peter Aleksander Tretin, predsednik i generalni direktor „Dajmlera“ za centralnu i istočnu Evropu, Afriku i Aziju, rekao je da sporazum označava početak novog poglavlja u poslovanju kompanije „Mercedes-Benc“ u Srbiji i Crnoj Gori.

- Veoma nam je drago što smo dobili tako iskusnog i profesionalnog partnera, koji će unaprediti naše poslovanje na ovom tržištu, i uvereni smo da će saradnja sa „Emil Frej grupom“ biti još jedan korak napred u procesu razvoja ovog tržišta i da ćemo zajedno poboljšati vodeću poziciju našeg brenda u Srbiji i Crnoj Gori - podvukao je Tretin.

Tržište s potencijalom

Valter Frej, predsednik UO „Emil Frej grupe“, navodi da je dolazak u Srbiju velika šansa za njegovu kompaniju.

- Prepoznali smo potencijal automobilskog tržišta u Srbiji i Crnoj Gori. Mogućnost poslovanja s „Dajmler AG“ na ovim tržištima velika je šansa za našu grupu i veoma smo ponosni što stupamo u dugoročno partnerstvo s „Dajmlerom“. Iskoristićemo pun potencijal ovog tržišta kako bismo zadržali poziciju „Mercedes-Benca“ i kako bismo i unapredili prodajne i servisne aktivnosti - rekao je Frej.

Kontinuitet poslovanja

Postojeće prodajne i servisne mreže „Mercedesa“ će ostati iste, tako da će kontinuitet u komunikaciji sa svim klijentima ostati nepromenjen, a to važi i za cene vozila. Kompanija će nastaviti da obučava svoje, i zaposlene ovlašćene dilerske mreže. Kako bi osigurao posvećenosti tržištu SCG, Rolf Jurgen Sejerle, trenutni generalni direktor, ostaće na ovoj poziciji.