Najprodavaniji „lamborgini“ pred kraj proizvodnje dobio još jednu ediciju. Do sada prodato 13.000 primeraka

Najbolji do sada.
Iako se proizvodi još od 2003. godine, „lamborgini galjardo“ ne pokazuje znake starenja. Bora gotovo i da nema, a čini se da je u najnovijoj verziji pred sam prestanak proizvodnje dobio svoje najbolje izdanje.

Naziv „skvadra korse“ potiče od istoimenog „Lamborginijevog“ moto-sport odeljenja, a predstavljen je kao automobil koji je dizajniran „da emocije s trkačkih staza prenese na drum“. Novi „galjardo“ napravljen je na bazi fantastične „supertrofeo“ edicije, s kojom deli isti V10 motor od 570 konja. Snaga se prenosi preko 6-stepene „e-gir“ transmisije na sve točkove, što omogućava 1.340 kg teškom superautomobilu da od 0 do 100 km/h ubrza za samo 3,4 sekunde, dok 200 km/h „hvata“ za odličnih 10,4 sekunde. Novi „galjardo“ krase trkački elementi na karoseriji napravljeni od ugljeničnih vlakana. Od istog materijala je urađeno i dosta komponenti u kabini, koja je presvučena alkantarom, a tu su još i alu-pedale, specijalna sportska sedišta, zasečen volan...

(A. S. B.)