PEŽO 4007: Lav na putu do Grčke!
Porodična krstarica!
Ako ne znate koji auto da kupite, a neophodan vam je prostor za decu i prtljag, dok srpski putevi ne smeju da mu budu prepreka i na dužim deonicama, evo rešenja - „pežo 4007“. Reporter Kurira je isprobao ovo SUV vozilo sa 2,2 HDI motorom i 160 konjskih snaga na putu do Grčke.
Za velike brzine
Za četvoročlanu porodicu u kabini je više nego dovoljno mesta. Ni sa jednom osobom više ne bi bio problem jer je auto dugačak 4,64 metra, širok 1,8 i visok 1,67. Za više ljudi tu su i dva rezervna sedišta, recimo za taštu.
Kad je reč o gepeku od 510 litara (bez dva pomoćna sedišta), u njega smo uspeli da stavimo dva velika kofera, dva srednja, ranac, dve torbe, tri kese, suncobran, nekoliko pakovanja pelena i na kraju dečja kolica! Iako pripada SUV segmentu, u vožnji se ponaša stabilno, dok velike brzine ne oseća. Ali tada se spremite da češće punite rezervoar. Idealno je voziti do 120 kilometara na sat jer potrošnja goriva ne prelazi više od 7,5 litara.
Ukoliko se gas spusti za samo dvadesetak kilometara na sat, skala pada i do neverovatna 6,2 litra na sto pređenih kilometara.
Lako preticanje
Vozilo je odlično i prilikom preticanja, pogotovo kod Grdeličke klisure, koja je možda i najkritičnija deonica na putu za Grčku. Dobro vuče čak i kad se u petoj brzini pritisne gas, kad mu ne treba „godišnji odmor“ da zaobiđe vozilo. Kako su ulegnuća i zakrpe prisutne na našim, ali i makedonskim drumovima, s ovim vozilom ne morate da brinete da li ćete udariti glavom u plafon (kao recimo s nižim automobilom) jer prepreke gazi bez značajnijih „turbulencija“.
Što je najvažnije, iako je put do prvog prsta poluostrva Halkidikija - Kasandre - dugačak oko 700 kilometara, od kojih oko 450 na auto-putu, posle vožnje se ne oseća umor. Naravno, uz dve pauze, prva kod Predejana, a druga u Makedoniji.
Snaga vezana za podlogu
Model 4007 nastao je ujedinjenjem znanja „Pežoa“ i „Micubišija“! Francuzi su doneli svoju najjaču kartu - HDi dizel agregat, koji je poznat kao Ginisov rekorder u niskoj potrošnji. S druge strane, pogon na svim točkovima poveren je majstoru - japanskom „Micubišiju“. Pogon na svim točkovima je elektronski kontrolisan i nazvan je „On-Demand 4WD System“. Automatski snagu i obrtni momenat prenosi na one točkove koji imaju najbolji kontakt s podlogom.
PEŽO 4007 2,2 HDI
- Motor: 2.179 cm3
- Snaga: 156 KS, 4.000 o.
- Momenat: 380 Nm, 2.000 o.
- Masa: 1.750 kg
- Prtljažnik: 510/1.526 l
- Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 9,9 sek.
- Maksimalna brzina: 200 km/h
- Dužina/širina/visina/: 4.635/1.806/1.715 mm
- Cena: od 26.790 evra
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana