Preminuo je Vladimir Čeh, osnivač Instituta za istoriju oglašavanja.

Rođen je 1946. godine, po obrazovanju – filolog. Vladimir Čeh je zamenio informativnu redakciju Radio Beograda za propagandnu. Od redakcije EKO programa Radio Beograda, preko sopstvene Majstorske radionice za kreaciju komunikacija ČEH i funkcije kreativnog direktora i partnera u nekoliko oglasnih agencija, jedan je od trojice osnivača i prvih direktora Portoroškog propagandnog festivala (danas „Golden dram“),.

Autor je kultne emisije Radio Beograda „1,2,202“, kreator i jedan od pokretača prvog komercijalnog muzičkog „Radija 101“.

Čeh je bio i idejni tvorac, i prvi glavni i odgovorni urednik radija za radio u kolima „Roadstar“, dugogodišnji predsednik Beogradskog ogranka IAA, član mnogih žirija, radne grupe za izradu prvog Zakona o oglašavanju, predsednik Suda časti UEPS.

Dobitnik je priznanja Jugoslovenske Radio Televizije „Svaka ti čast“ za izuzetan i trajan doprinos razvoju ekonomske propagande na programima JRT, nagrade UEPS za životno delo, mnogih priznanja kao autor, član tima ili kreativni direktor – od lokalnih do nagrada i priznanja Holivudskog, Njujorškog i Portoroškog festivala.

Autor je neprihvaćene kampanje „Da devedesetprva ne bude četrdesetprva“.

Takođe je autor brojnih kampanja i stručnih radova, uz osnivanje Instituta za istoriju oglašavanja i izložbi: „Od lovljenog do lovca“ (Tito na plakatu) u Rovinju i Beogradu, trilogije o Velikom ratu „Rat i plakat“ „Žena, rat i plakat“ i „Srbija, rat i plakat“ u Muzeju primenjene umetnosti, „Ko je Malvina Hofman“ u sedam gradova u Srbiji, „Zajedno smo jači“ u Skupštini Srbije (povodom 100 godina od srpske zastave na Beloj kući) i izložbe „Rat i humor“ u Narodnoj biblioteci u Beogradu.

(Kurir.rs/RTS)