Zaposleni u ovoj kompaniji tvrde kako su lutkama želeli da prikažu sirovu stvarnost seksualnosti i povećaju prodaju svojih odevnih artikala uoči predstojećeg Dana zaljubljenih

Kompanija "Amerikan aparel", poznata po provokativnim reklamnim kampanjama, u izloge svojih radnji je postavila lutke koje po nečemu odskaču od lutaka u izlozima drugih proizvođača odeće.

Ovaj odevni brand odlučio je da poštedi svoje lutke depilacije i obdario ih je stidnim dlakama.

Amerikanci, očito nenaviknuti na prizore dlaka na golom ženskom telu, ostali su šokirani.
Zaposleni u ovoj kompaniji tvrde kako su lutkama želeli da prikažu sirovu stvarnost seksualnosti i povećaju prodaju svojih odevnih artikala uoči predstojećeg Dana zaljubljenih.

"Uvek smo bili kompanija koja slavi prirodnu lepotu", rekla je Di Majls, menadžerka "Amerikan aparela".
"Ideja je bila pokrenuti ljude da pričaju, ne šokirati ih", dodala je ona.