Kristal je prvog dana na mestu operatora hitne službe 911 za okrug Dikalb, odgovorila na nekoliko poziva zbog provale i požara u kući da bi oko četiri sata ujutro primila poziv osobe čiji je glas odmah prepoznala

Neki smatraju da je za zaposlene u hitnim službama najbolje da već u prvim danima na novom radnom mestu budu izloženi što većem pritisku. S tima će se svakako složiti i Kristal Morou iz Džordžije, čija je pribranost stavljena na proveru već prvog radnog dana, nakon što se suočila sa psihičkim opterećenjem kakvo ni u snu nije očekivala.

Ona je prvog dana na mestu operatora hitne službe 911 za okrug Dikalb, odgovorila na nekoliko poziva zbog provale i požara u kući da bi oko četiri sata ujutro primila poziv osobe čiji je glas odmah prepoznala.

"Čula sam joj glas i videla njeno ime na ekranu. Pomislila sam: "Čekaj, pa ovo je moja tetka", ispričala je ona. Ispostavilo se da je tetka pozvala zato što je Kristalin otac pao u dijabetsku komu.

"Sledila sam se. Kao da su mi se ruke stvarno ukočile nad tastaturom, ali znala sam da moram da se saberem", kaže ona.
Iako joj je otac bio u velikoj opasnosti, uspela je da sačuva prisebnost. Objasnila je tetki koja nije imala pojma da razgovara sa svojom bratanicom šta treba da radi i poslala kola hitne pomoći na lice mesta.

Kristal, koja je čak ušla u finale izbora za nagradu "Smart telekomunikator" (dodeljuje se operatorima hitnih službi), kaže da za to što je reagovala tako pribrano može da zahvali dobroj obuci i svojim čvrstim živcima.

http://www.youtube.com/watch?v=rgbpIzxONV4
(Žena Blic)