Pilot aviokompanije Frontir erlajns pozvao je piceriju u Šajenu i naručio pice za 160 putnika i članova posade kako bi se iskupio za kašnjenje

ŠAJEN - Menadžer popularnog lanca picerija "Domino"s" Endi Riči tokom svoje karijere dobio je prilično porudžbina ali nijednu kao ovu: da nahrani ceo avion pun gladnih, umornih i nervoznih putnika.

Pilot aviokompanije Frontir erlajns pozvao je piceriju u Šajenu i naručio pice za 160 putnika i članova posade kako bi se iskupio za kašnjenje.

Riči i njegova dvojica zaposlenih pripremili su 35 pica i poslali ih na aerodrom. "Doneli smo ih do šaltera za čekiranje i onda je osoblje ispratilo našeg vozača do aviona gde su pice predate stjuardesama", rekao je Riči.

Avion je leteo iz Vašingtona ka Denveru ali je zbog nevremena morao da sleti u Šajen. Avion je već kasnio, a zbog nevremena je to kašnjenje produženo za još dva sata, prenose američki mediji.

Ispostavilo se da u avionu nije bilo hrane zbog čega se pilot odlučio na ovaj potez. Prema rečima jednog od putnika pilot se oglasio rečima: "Dame i gospodo, Frontir erlajns je možda jedna od najjeftinijih aviokompanija u SAD ali vaš kapetan nije cicija". I poručio pice za ceo avion.

Riči je potvrdio da je pilot platio kreditnom karticom račun, koji je iznosio više stotina dolara.