Ova reč nosi posebno psihološko značenje, a mnogim slušaocima se nakon ove reči budi osećaj sumnje

Iz mnogo uglova, razne kompanije prave sve zamršenije kriterijume na osnovu kojih primaju nove zaposlene. Po tvrdnjama svetskih stučnjaka, tajna uspeha u ovom polju koja vas sprečava je veoma lako rešiva. Zapravo je u pitanju jedna reč. “Zapravo”.

Ova reč ima posebno psihološko značenje, a mnogim slušaocima se nakon ove reči budi osećaj sumnje i potrebe za daljim istraživanjem, koja na kraju dovodi do prevare! Ova reč ima dva načina upotrebe, piše Tajm. Onaj koji je pravilan je sledeći:

Pitanje: “Da li si išao u prodavnicu po mleko?”
Odgovor: “Zapravo, bio sam na pumpi.”

U ovom primeru možete da lako shvatite zašto je neko koristio reč “zapravo”. Prvobitno pitanje je impliciralo na to da ste bili u prodavnici, a vi ste poistovetili prodavnicu sa pumpom. Ovo prilagođava prvobitnu tvrdnju. Neispravan način je sledeći:

Pitanje: “Koliko ljudi koristi vaš proizvod?”
Odgovor: “Ja zapravo imam 100 proizvoda.”

U ovom trenutku ova reč je apsolutno nepotrebna za odgovor. To je dodatna informacija, a slušalac se u tom trenutku pita zašto je ta reč dodata! Izbegavajte nepravilo korišćenje ove reči, brojna istraživanja su dokazala da osobe koje su je koristile netačno uglavnom nisu bile ni među kandidatima za početak posla.