Među najbolje čuvanim tajnama svakog hotela je broj osoba koje su umrle u hotelskim sobama. Muškarac koji je tokom studiranja radio u hotelu, prisetio se kako se jedan gost obesio u hotelskoj sobi, a pronašla ga je čistačica

Jedna anonimna hotelska radnica otkrila je sedam tajni koje zaposleni u hotelima nikad ne bi priznali svojim klijentima

1. Smrti

Među najbolje čuvanim tajnama svakog hotela je broj osoba koje su umrle u hotelskim sobama. Muškarac koji je tokom studiranja radio u hotelu, prisetio se kako se jedan gost obesio u hotelskoj sobi, a pronašla ga je čistačica.
"Policija je došla, a s njima i ljudi koji saniraju mesto zločina ili nesreće. Odneli su telo i pospremili sobu a da niko od gostiju nije imao pojma da se nešto uopšte dogodilo."

Inače, hoteli skrivaju ovakve informacije kako bi izbegli loš publicitet, ali i tzv. 'crni turizam', odnosno pojavu da ljudi namerno žele da odsednu u sobi u kojoj je neko umro.

2. Slavne osobe

Velika je verovatnoća da se u hotelu u kojem odsedate, nalazi i neka vrlo poznata osoba.
"Ukoliko baš ne nabasate na tu slavnu osobu, kako običan gost nikad nećete znati da u hotelu odseda neto poznat", kaže Stejsi, radnica jednog hotela.
"Jednom je u našem hotelu odsela čitava bejzbol ekipa i niko o tome nije ništa znao."

3. Tajne veze i preljube

Radnici hotela obično jako dobro znaju ako je neko došao s ljubavnicom ili ljubavnikom, ali za to nimalo ne mare. Takođe, dobro znaju u kakvim su međusobnim odnosima ljudi koji dolaze.
"U stanju smo već na prvi pogled, čim uđete u hotel sa svojim bračnim partnerom, reći ko od vas dvoje donosi sve važne odluke."

4. Policija

Skoro svi hoteli – i oni dobri, i oni loši – su jako dobro povezani s lokalnom policijom. Nije to usmereno protiv gostiju, ali čim se negde okuplja puno ljudi, uvek su mogući problemi. Takođe, hotelski radnici su rekli da policija ima tendenciju da ostane pri verziji hotelskog osoblja nego one njihovih gostiju jer zaposleni hotela uglavnom dobro znaju koje sve informacije policiji trebaju.

5. Čistoća

Svaki radnik hotela će vam to reći: nikad ne dirajte prekrivač i daljinski. Oni se, naime, nikad ne čiste i ne peru.

Takođe, ne služite se ni čašom na lavabou(ni ona se nikad ne pere), proverite da sve boce u mini-baru imaju originalan i neotvoren čep i ne zavlačite se pod krevet i na teško dostupna mesta jer se ni ona nikad ne čiste.

'Kad želite da sednete na fotelju ili kauč, prvo stavite peškir. Ne biste verovali koliko gostiju na njih sednu potpuno goli. To je stvarno užasno, ali jako često nađemo smeđkastu mrlju na stolicima u sobi. O tome niko ne razmišlja.' Osim toga, buve su u hotelima puno češće nego što se misli.

6. Otkazivanje

Ako želite u poslednjem trenutku da otkažete rezervaciju, ali ne želite da izgubite akontaciju, nazovite hotel i pomerite rezervaciju za nekoliko dana kasnije. Pričekajte nekoliko sati, a zatim ponovo nazovite i otkažite rezervaciju bez posledica'.

7. Rezervacija

Nikad ne rezervišite sobu preko neke treće strane jer će vam to biti puno skuplje. Takođe, imate li neke posebne želje, verovatnije je da će se one negde izgubiti ako ne rezervišete lično. Ako želite dodatno da uštedite, pokušajte da rezervišete smeštaj u poslednjem trenutku.

8. Besplatne stvari

Budite ljubazni prema osoblju, naročito vratarima. Oni vam mogu dati besplatne boce s vodom, tampone, parkirne karte, besplatan prevoz, rezervacije, hemijsko čišćenje, čak i smeštaj u skupljoj sobi, ali sve to samo ako ih pitate. Naime, niko ne očekuje da vratar ima takvu moć u rukama, pa ga ništa ni ne pitaju. To je velika greška!

Što se bolje sobe tiče, nju zatražite kad okolo nema drugih gostiju koji bi vas mogli čuti jer hotel ne želi da svi počnu da traže bolje sobe. Ako sobu zatražite nasamo, veća je verovatnoća da vas neće odbiti.

(Independent)