Živimo u vremenu moderne tehnologije, gde se dosta partnera nađe međusobno preko raznih aplikacija. Međutim, u poslednje vreme polako se svet vraća i na upoznavanje "uživo", ali je i ono, pa najblaže rečeno, pomalo čudnovato.

Mladi su stvorili trend koji je zavladao na "TikTok"-u, a tiče se upoznavanja partnera u marketu i to na vrlo zanimljiv način.

Ovo je zaživelo u Španiji, u popularnom lancu Merkadona, gde mladi u periodu od 19 do 20 časova odlaze u markete i uzimaju ananas, koji potom stavljaju naopako u kolica. To znači da ste solo i da ste u potrazi za partnerom pa da ako se nekome dopadnete, ili se vama neko dopadne, može da vam priđe. Ako vam se neko dopadne, onda se udarite kolicima, pokazujući da ste zainteresovani za razgovor sa tom osobom. Ako je osećanje obostrano, onda se povuku i počnu da pričaju, piše "News.sky".

prodavnica-market-kolica-samoposluga.jpg
Profimedia 
foto: Profimedia

I druge namirnice koje se nađu u kolicima mogu otkriti šta ta osoba traži. Ako recimo u kolicima, imate čokoladu ili neke druge slatkiše, to je znak da tražite osobu za dugu i ozbiljnu vezu. Ako pak imate zelenu salatu ili neki drugi "zeleniš", tražite nešto ležernije. Toliko je ovaj trend sve zaludeo, da je došlo do nestašice ananasa.

Haotične i smešne scene se mogu videti u hodnicima između rafova, a čak su u Bilbau, gradu na severu Španije, radnici marketa čak i pozvali policiju jer su u pomenutom periodu market "preplavili" mladi ljudi. Kada je policija stigla, masa se brzo razišla, a na svu sreću niko nije uhapšen. To bi bilo zaista čudno, da bude neko uhapšen zbog ljubavi i zbog toga što traži onu pravu osobu.

(Kurir.rs/Ona/M.F.)

Bonus video:

Kurir televizija 40 DANA SE BORILA SA KORONOM, PA OTKRILA! Ovo voće je SPAS za ceo organizam (KURIR TELEVIZIJA)