Postavili su kamere u lift i snimali su reakcije ljudi dok je jedan drugog pokušao da zadavi konopcem

Njujorška marketinška agencija Thinkmodo je htela da otkrije kako ljudi reaguju kada ugledaju kako jedan čovek ubija drugog. Lažirali su scenu ubistva u liftu i sve to snimili.

Postavili su kamere u lift i snimali su reakcije ljudi dok je jedan drugog pokušao da zadavi konopcem.

Snimak je postavljen na Jutjub i na njemu se vidi kako ljudi reaguju. Neki su priskočili u pomoć, drugi su pobegli, a bilo je i onih koji su izgledali suviše šokirano da bi bilo šta učinili. Najzanimljivija je gospođa koja je uništila buket cveća udarajući ubicu po glavi. Međutim, bilo je i onih koji su počeli da slikaju pokušaj ubistva svojim telefonima.

Osim što je ispao dobar psihološki test za ljude koji su se našli u ovoj situaciji, video je i reklamirati za film "Dead Man Down".

http://www.youtube.com/watch?v=qo6Jzh7SHRA