FENOMENALNO: Lepše nego što misle
Da li žene same sebe vide manje precizno nego što ih vide stranci? Nova Dove kampanja kaže da - i nudi dokaz, u obliku forenzičarckih skica. Dove je regrutovao sedam žena različitog godišta i porekla, a forezičarski umetnik koji je obučen u FBI-ju Gil Zamora napravio je skice njihovih lica, na osnovu njihovih opisa svojih karakteristika.
U videu koji je produciran za kampanju, možete da čujete žene da koriste fraze kao što su "moja mama mi je rekla da imam veliku vilicu", "nekako imam debelo, okruglasto lice", "rekla bih da imam veliko čelo".
"Stvarno nisam znala šta se događa," ispričala je 40-godišnja profesorka tehnologije Keli Kabrales, jedna od žena koja je učestvovala u reklami. "Pitali su me da se opišem i koristim prirodne termine".
Ranije tog dana, žene su provele neko vreme sa ljudima koje ne poznaju, iako nijednoj strani nije rečeno zašto. Ti ljudi su opisivali iste žene umetniku Zamori, ali su se crteži ovaj put značajno razlikovali. Moto ove kampanje je "Lepša si nego što misliš".
U fotogaleriji možete videti koliko je velika razlika: prva slika je ono kako su žene videle sebe, a odmah zatim skica na osnovu opisa drugih ljudi.
Uprkos očiglednim komercijalnim namerama koje stoje iza ove kampanje, njena poruka zvuči iskreno i predstavlja osvežavajući otklon od mnogih reklama koje pokušavaju da posrame žene ne bi li one kupovale stvari.
Ženska sramota je zapravo u tome što je Dove kampanje napravila dobar posao u otkrivanju istine. "Verovatno sam bila stroga prema sebi više nego što je trebalo," priznala je Kabrales. "Pogledam svoju osmogodišnju ćerku, i ona je tako srećna i puna samopouzdanja i prirodno odiše lepotom. I kada je pogledam, osetim se kao: O bože, u kakve sam to zamke upadala, i kako da sprečim da se to njoj desi? Ne znam šta su - volela bih da jesam. Stvarno želim da je zaštitim."
"MI NEĆEMO KAO AMERIKANCI DA UPADAMO NA UNIVERZITETE!" Vučić: Jedino mi je žao studenata koji žele da uče! (VIDEO)