OVAKO SE PIŠE ŽALBA: Pismo putnika koje će vas oduševiti
Loše iskustvo sa nekom avio kompanijom svakako nije smešna stvar. Međutim, kada vaše pismo žalbe dobije odobravanje Ričarda Brensona, možete biti sigurni da će skrenuti pažnju mnogih.
Originalno objavljeno u aprilu 2013. godine i usmereno ka LIAT-u, karipskoj avio kompaniji, ovo pismo žalbe dobilo je na pažnji nakon što ga je Ričard Brenson podelio sa svojih 3 miliona prijatelja na Tviteru u junu.
"Kako da napišete pismo u kom se žalite - pročitajte ovo urnebesno pismo koje je napisao jedan iznerviran putnik", napisao je Brenson.
"Dragi LIAT,
samo bih želeo da kažem da je jako s obzirno na to što svojim putnicima pružate tako detaljnu turu Kariba.
Većina drugih avio kompanija sa kojima sam leteo jednostavno žele da me odvedu od tačke A do tačke B, i to prilično brzo. Bio sam zaintrigiran time što ste nam dozvolili da stanemo ne na jednom, već na šest veličanstvenih aerodroma. I ko još želi da sve vreme leti samo jednim avionom? Imali smo i priliku da ga menjamo svaki put kada bismo sleteli.
Prilično sam uživao u degustaciji bezbednosnih skenera na svakom od ovih aerodroma. Zaista mislim da je nečuveno mišljenje mnogih da su svi ti skeneri isti. S obzirom na to da sam imao priliku da me pipaju i brojni ostrvljani, već tada sam imao osećaj da sam u toplom zagrljaju Kariba.
Takođe mi se sviđa što je to sve činjeno za vreme mog "ostrvskog vremena", zato što zaista volim kada imam vremena da upijam atmosferu brojnih aerodromskih čekaonica. Kada je finalni dolazak u pitanju, ko još želi da se vozi trajektom posle svog tog letenja. Drago mi je što je trajekt davno otišao pre našeg dolaska i to što su svi barovi i restorani prestali sa radom.
Zato, hvala vam, vi ste zaista prava avio kompanija Kariba.
P.S.
Slobodno zadržite torbu, iovako mi se nikada nije sviđala."
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega